Close sidebar
Close sidebar

Proprietarul unui restaurant din Spania a primit o scrisoare si 20 de euro de la un client care a plecat fara sa plateasca

Cazul romanilor care au plecat de la un restaurant din Spania fara sa plateasca a ajuns in intreaga lume. Acum, a aparut si primul caz in care un consumator isi cere scuze pentru ca nu si-a achitat nota de plata.

A.C.,


DISTRIBUIE
acest articol

Scrisoarea primita de proprietarul unui bar din apropiere de Avila a devenit virala. Clientul si-a cerut scuze ca a plecat fara sa plateasca si i-a lasat 20 de euro pentru consumatie. In mesajul scris, clientul sustine ca nu si-a dat seama ca nu si-a dat seama ca nu a platit pentru ceea ce consumase, relateaza Digi24.

Citeste si: Pensiile speciale ar putea fi tăiate: Toată lumea va lucra până la vârsta de 65 de ani, fără excepție- kanald.ro

Citeste si: Jaf ca-n filme: Coiful de la Coțofenești, furat după o explozie la muzeu! Ce s-a întâmplat cu hoții după comiterea infracțiunii|- wowbiz.ro

Citeste si: Tezaurul Dacic, furat din Drents. Au dispărut 4 dintre cele mai valoroase artefacte, printre și Coiful de aur de la Coțofenești- antena3.ro

Proprietarul localului a declarat ca a fost surprins de gestul cetateanului si ca e convins ca a facut acest gest dupa ce a vazut cazul romanilor intens mediatizat in ultimele saptamani.

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI