Close sidebar
Close sidebar

Proprietarul unui restaurant din Spania a primit o scrisoare si 20 de euro de la un client care a plecat fara sa plateasca

Cazul romanilor care au plecat de la un restaurant din Spania fara sa plateasca a ajuns in intreaga lume. Acum, a aparut si primul caz in care un consumator isi cere scuze pentru ca nu si-a achitat nota de plata.

A.C.,


DISTRIBUIE
acest articol

Scrisoarea primita de proprietarul unui bar din apropiere de Avila a devenit virala. Clientul si-a cerut scuze ca a plecat fara sa plateasca si i-a lasat 20 de euro pentru consumatie. In mesajul scris, clientul sustine ca nu si-a dat seama ca nu si-a dat seama ca nu a platit pentru ceea ce consumase, relateaza Digi24.

Citeste si: Oana Roman, în doliu! Vedeta a pierdut o persoana dragă: „A plecat brusc și tragic!”. Despre cine este vorba?- kanald.ro

Citeste si: Jador nu s-a putut abține după declarația publică a Oanei Ciocan! Ce a făcut artistul, când a auzit ce a spus fosta iubită despre el, în plin scandal cu Zanni?- wowbiz.ro

Citeste si: Cercetătorii au descoperit „timpul negativ” într-un experiment de fizică cuantică- antena3.ro

Proprietarul localului a declarat ca a fost surprins de gestul cetateanului si ca e convins ca a facut acest gest dupa ce a vazut cazul romanilor intens mediatizat in ultimele saptamani.

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI