Demarata la jumatatea anului 2014, campania si-a fixat ca obiectiv inchiderea site-urilor ilegale care comercializeaza in prezent in Romania ochelari de soare Ray-Ban contrafacutisi supravegherea atenta a comertului pe internet.
„ Aceasta campanie este necesara pentru a-i proteja pe consumatorii din ce in ce mai numerosi care fac cumparaturi pe internet, convinsi ca achizitioneaza produsele originale ale unor marci renumite, oferite la preturi de outlet. In cazul concret al ochelarilor de soareRay-Ban, interventia este cu atat mai importanta, din cauza calitatii deficitare sisigurantei scazute a produselor, care ar putea afecta vederea ”, spun reprezentantii Loxottica Group.
„ Vederea este un “bun” al fiecaruia dintre noi care trebuie protejata cu responsabilitate- “bucata de plastic” pe care o reprezinta o pereche de ochelari de soare contrafacuti permite trecerea unui cantitati mult mai mari de radiatii UV si este o veritabila arma letala asupra retinei careia ii poate provoca arsuri sau chiar boli avansate cum ar fi cataracta”.
Cateva exemple de site-uri ilegale inchise de detinatorul marcii Ray-Ban sunt: www.rayban80.eu,
Citeste mai mult aici
Citeste si: Tânăra care a scăpat din casa lui Gherghe Dincă rupe tăcerea: „Eram însărcinată și...”- wowbiz.ro