In luna aprilie, seful Facebook pe partea de reclame a precizat ca integrarea tehnologiei LiveTail dureaza mai mult decat se preconiza din cazua fraudei din acest sector, dar si a problemelor de compatibilitate. In cele din urma, Facebook a decis inchiderea LiveRail, informeaza zf.ro.
”Închidem LiveRail pentru a ne concentra pe metode mai bune pentru a ajuta publisherii să îşi vândă reclamele direct către advertiser, precum şi pentru expansiunea ofertei noastre de reclame video prin Reţeaua de Audienţă.
Acestea este cee ace mai mulţi parteneri ne-au spus că vor să facem, iar noi credem că mişcarea va face reclamele video mai relevante pentru persoanele care le urmăresc”, a anunţat Facebook.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citeste si: Care sunt scenariile pentru turul 2. Oferta Elenei Lasconi: Guvern PSD-PNL-USR-UDMR. Varianta lui Georgescu: Guvern AUR- antena3.ro
Citeste si: VIDEO. Călin Georgescu pune la îndoială existența războiului din Ucraina: ”Ați fost acolo? Puteți să spuneți 100% că așa e?”- stirileprotv.ro
In Romania, tehnologia LiveRail a fost iniţial testată pe platforma video locala Trilulilu, fondată de romanii Andrei Dunca şi Sergiu Biriş.