Românii iau din nou cu asalt litoralul bulgăresc
Hotelurile bulgărești raportează dublarea numărului de turiști români care fac rezervare în așteptarea minivacanței de Sfanta Maria.
Hotelurile bulgărești raportează dublarea numărului de turiști români care fac rezervare în așteptarea minivacanței de Sfanta Maria. Vânzările pentru litoralul bulgăresc au crescut foarte mult în ultimele zile, în aşteptarea minivacanţei de Sfânta Maria, existând cazuri când hotelurile au primit sute de rezervări zilnice, dublând gradul de ocupare de la o zi la alta.
Motivul pentru care turiştii din România merg în număr mare pe litoralul bulgăresc este acela că turiştii s-au relaxat după decizia guvernului de la Sofia, adoptată începând cu 1 august şi este un semnal clar că nu vor mai fi până la finalul sezonului restricţii
Citeste si: Premierul bulgar anunță că este pregătit să demisioneze
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Tarifele practicate de agenţiile de turism specializate pe Bulgaria sunt, la ora actuală, mai mici decât cele practicate de platforme de rezervări online renumite cu până la 50%, pentru că hotelierii din Bulgaria se bazează pe agenţiile de turism româneşti, care le asigură un flux mare şi constant de turişti. În general, hotelurile din sudul litoralului bulgăresc au tarife mai mici cu 10-15% faţă de cele practicate în nord.
În prezent, preţul mediu la un hotel de 4 stele pe litoralul bulgăresc este de 610 de euro, majoritatea acestora fiind amplasate pe plajă, în apropiere sau cu servicii pe plajă. Serviciile sunt all inclusive, pentru doi adulţi si un copil, notează Ziarul Financiar. Pentru un hotel de 5 stele, cu aceleaşi condiţii, tariful mediu per cameră este de 800 de euro. Cel mai scump hotel costă cu 1.139
de euro de cameră per sejur, 5 nopţi, pentru doi adulţi şi un copil, ultra all inclusive.Potrivit Travel Planner, românii aleg în prezent hotelurile de calitate, de 4 şi 5 stele, de pe litoralul bulgăresc, unde se pot distanţa fizic. Involuntar, având în vedere creşterea numărului de rezervări, hotelurile au început să ajungă la 50-60% grad de ocupare, unele chiar până la 70-75%. Acestea reglează gradul de ocupare prin stop sales sau prin creşterea tarifelor şi micşorarea ofertelor speciale, deoarece nu vor să aibă un impact negativ asupra serviciilor, amintește zf.ro.