„I-am deschis ușa circa 3 secunde, cât să iau mâncarea, și m-am grăbit înapoi la calculator. Eram în timpul programului, pentru cine nu știe, lucrez în call center. Deși nu-mi stă în fire să mă panichez, am mai fugit o dată la ușă și m-am asigurat că am încuiat-o. Nu știu de ce am avut instinctul ăsta, dar bine că l-am avut.

Pentru că individul a urcat și a început să bată din nou!”, a povestit victima pe Facebook.

Scenele care au speriat-o pe tânără s-ar fi derulat seara, după ora 22. Inițial- livratorul care i-a adus comanda s-ar fi autoinvitat la o cafea- dar cu altfel de gânduri- crede ea- apoi- văzând că este ignorat și-a dat arama pe față.

„Mi-a dat întâi primul mesaj și am rămas mască. Nu mi s-a mai întâmplat în viața mea să se dea curierii la mine. A mai sunat o dată. I-am respins apelul. A dat al doilea mesaj. Bătea în continuare. A sunat încă o dată. Respins. Bătut insistent. Sunat. Respins. Bătut.
Nu sunt adepta poveștii cu drobul de sare, însă nu mă pot abține să nu mă întreb: și dacă se întoarce? Are absolut toate datele mele. Chem poliția să-l pună pe fugă, nu? Asta nu-l împiedică, practic, de la nimic.


Și dacă mă așteaptă prin scară? Un om normal n-ar face asta, așa-i? Ei bine, un om normal nici nu s-ar autoinvita în casa unui client pentru sex”, a povestit victima pe Facebook. 

Specialist: Livratorul, abuz emoțional față de tânăra căreia i-a livrat mâncarea

„Vorbim aici de un abuz emoțional. Indiferent că întâlnirea a fost față-n față sau online, este un abuz emoțional!
Nu știu dacă a sunat la 112, ar fi fost indicat să o facă!”, spun psihologii.

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro

Tânăra a contactat firma de livrări, iar individul a fost concediat și blocat de pe platformă.

„Evident că nu este vina clientei, este doar vina curierului și este total de condamnat!
Am văzut postarea, imediat am blocat contul curierului să fim sigur că nu se mai poate întâmpla așa ceva”, spun cei de la Glovo.

Livratorul care a hărțuit-o pe tânăra căreia i-a dus mâncarea a fost blocat pe platforma firmei de curierat

Doar că astfel de situații pot apărea des, mai ales că din cauza pandemiei au fost angajați de trei ori mai muți livratori. Specialiștii susțin că marile companii ar trebui să facă verificări mult mai atente...

„Nu neaparat sa ai un departament specializat de psihologie ca sa testezi angajatii, macar online, sunt teste relativ bune. Recomand testarea in momentul in care angajam pe cineva”, spun psihologii.

Echipa știrilor Kanal D l-a contactat și pe livratorul implicat în întregul scandal. Bărbatul a recunoscut că mesajele sunt reale, însă susține că tânăra a exagerat puțin!

Citeste si: Veste excelentă pentru femeile din țara noastră! Cine poate ieși mai rapid la pensie- kfetele.ro

Citeste si: Mădălina Pamfile, încătușată și dusă la INML după ce a fost prinsă băută la volan- radioimpuls.ro

Citeste si: Femeie din Târgu Jiu, care abia se deplasează pe picioare cu un cadru, filmată în timp ce se urcă la volan și conduce- antena3.ro

 

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si