Kanal D împlinește astăzi, de 1 martie, 15 ani! Aniversarea va fi marcată printr-o ediție specială „Teo Show”, prin materiale dedicate în cadrul Ştirilor Kanal D și in emisiunile Radio Impuls
Kanal D împlinește astăzi, 1 martie 2022, 15 ani de la lansarea pe piața media din Romania, perioada în care și-a îndeplinit misiunea de a oferi publicului entertainment de calitate și informație relevantă, situându-se în top trei televiziuni din Romania, adesea fiind pe primul loc în audiențe, atât în Prime Time cât și în Day Time.
Kanal D lansează în aceasta zi speciala un nou pachet grafic, fresh, îndrăzneț, prietenos, în linie cu tendințele actuale de comunicare, dar și cu dinamica postului. Mesajul aniversar, “De 15 ani împreună, prieteni pe viață!”, precum și noile ID-uri transmit valorile unei televiziuni care s-a raportat întotdeauna la telespectator cu empatie, onestitate, prietenie, dezvoltând împreună o adevărată comunitate. De asemenea, mărturiile emoționante ale vedetelor Kanal D într-o serie de testimoniale de aniversare se regăsesc atât pe TV, cat și pe proprietățile online ale Kanal D.
Kanal D este una dintre cele mai vizionate și iubite televiziuni din Romania, conectând publicul la informație relevantă și entertainment de calitate prin intermediul unui pachet complex media (TV, Radio și Digital), oferind un conținut inovativ, variat și atractiv și o experiență multi-screen, la standardele tehnologiei de ultimă ora. Kanal D tine cont de evoluția pieței și a trendurilor de consum și vine în întâmpinarea unui public extrem de divers din punct de vedere al preferințelor cu o ofertă integrată de televiziune (Kanal D TV), radio (Radio Impuls) și digital (canalul de Youtube theXclusive și site-urile
oficiale: kanald.ro, stirilekanald.ro, wowbiz.ro, kfetele.ro, radioimpuls.ro).
Statia s-a plasat în 2021, pe locul 2 în topul audiențelor, în Prime Time (20:00 -24:00), la nivelul publicului Național, cu 6,7% Rating și 16,8% cotă de piață, înregistrând o creștere de 17% a cotei piață față de anul anterior. În cei 15 ani de existență, Kanal D a înregistrat o creștere de peste 8 ori a cotei de piață, în Prime Time (20:00-24:00), la nivelul publicului Național.
Trendsetter fie prin serialele turcești, reality-uri precum “Exatlon” sau “Bravo, ai stil!”, emisiuni de interviuri și reportaje cum sunt “40 de întrebări cu Denise Rifai” și “Asta-i Romania!”, stația investește permanent în cele mai atractive formate.
Astazi, 1 martie, s-a lansat un nou grupaj informativ, Știrile de la ora 07:00; urmează, in curând, matinalul „Dimineața cu noi”, o emisiune fresh, plină de energie, dar și informație utilă, care era foarte așteptată de publicul Kanal D. Un quiz show, ce va fi prezentat de Dan Negru, este, de asemenea, o emisiune foarte așteptată, care se află în acest moment în perioada de casting.