Kanal D, lider de piață în Prime Time, cu „Jocul cuvintelor cu Dan Negru”
Pe parcursul întregii zile, Kanal D a fost pe locul doi în clasamentul televiziunilor.
Kanal D își menține supremația în audiențe, în Prime Time, și aseară stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe două categorii de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost aseară lider de piață cu “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, atât în rândul publicului din întreaga țară, cât și la orașe.
Joi, 30 iunie, în intervalul orar 22:30 – 24:00, Kanal D a fost lider de piață, inregistrând 5,2% rating și 18,1% cota de piață, pe targetul All Urban, și 5,1% rating și 17,4% cota de piață, pe targetul Național.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
În ceea ce privește audiența pe întreg parcursul zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, pe 2 categorii de public, cu programele difuzate joi. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a ocupat poziția secundă, pe targetul Național și All Urban, cu emisiunile difuzate ieri.
Matinalul “Dimineața cu noi”, “Știrile Kanal D”, reality-ul “Casa iubirii”, “În căutarea adevărului”, serialul “Mă numesc Zuleyha” și “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” s-au aflat în preferințele telespectatorilor din România, poziționând astfel stația pe podiumul audiențelor.
Ieri, pe întreaga perioadă a zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, cu 2 puncte de rating și 12,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 2.3 puncte de rating și 13,2% cota de piață, pe targetul Național.