O nouă regulă pentru Youtube. Ce se va schimba?
Youtube, la fel ca alte platforme online, se gândește să facă modificări care ar putea afecta utilizatorii. Iată despre ce este vorba!
Youtube va schimba regulile jocului. Compania promite că va modifica, din nou, politica priviând înjurăturile în videoclipuri. Decizia a fost luată după ce creatorii de conținut s-au trezut cu monetizarea oprită.
În luna noiembrie a anului care tocmai a trecut, Youtube anunța o serie de măsuri împotriva creatorilor de conținut care înjură. Atunci erau vizate, în special, clipurile video în care se auzeau înjurături în primele 15 secunde.
Înjurăturile erau sancționate, de la caz la caz, cu limitarea reclamelor afișate sau demonetizarea completă, lucru care îi lua orice drept creatorului de conținut de a mai câștiga bani de pe urma videoclipului încărcat pe platformă
Citește și: Instagram se schimbă! Această funcție importantă nu va mai fi disponibilă
Foarte mulți creatori de conținut s-au înfuriat, deoarece ei considerau regula aceasta nedreaptă pentru că era aplicată retroactiv. Erau penalizate inclusiv filmările vechi, postate înainte să intre noua regulă în vigoare.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citește și: O femeie s-a urcat în avion cu un șarpe boa de 2 metri în bagaj. "E prietenul meu"
Unii din creatorii de conţinut au protestat postând exact genul de filmări pe care YouTube a decis să le penalizeze, doar că înjurăturile, de această dată, erau îndreptate chiar spre şefii platformei.
Ca urmare a reacţiilor negative, YouTube anunţă acum că va aduce anumite ajustări privind regulile care vizează înjurăturile, însă, deocamdată nu spune cum vor fi modificate acestea.Șefii platformei video se tem că anumiţi advertiseri, precum Apple sau Disney, care sunt mai sensibili la limbajul folosit, şi-ar putea opri campaniile de publicitate derulate pe YouTube din cauza limbajului colorat.
Instagram nu stă pe gânduri atunci când e nevoie de îmbunătățiri ale aplicației. Astfel, se va renunța la una dintre cele mai importante funcții de până acum. Pe rețeaua de socializare nu va mai apărea secțiunea de cumpărături.
Decizia de a renunța la această funcție care le permite oamenilor să facă cumpărături pe Instagram vine în urma unei strategii noi de monetizare, care nu are și funcția de comerț electronic, astfel că se va renunța la acest beneficiu pentru utilizatori.
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Citește și: Prima țară din Europa care și-ar putea lua adio de la Tiktok în curând. Care este motivul
Pe lângă această schimbare, butoanele din bara principală vor fi modificate și ele. Instagram își propune să folosească o nouă interfață, astfel încât vor fi reorganizate butoanele și funcțiile lor.
În locul secțiunii de cumpărături, va apărea butonul de Reels.