La puțin timp după ce Facebook și Instagram au implementat opțiunea prin care utilizatorii pot primi bifă de verificare, contra cost, compania Meta a decis să mai facă o schimbare.

Iată ce trebuie să știi.

Citește și: O mamă celebră pe Tiktok și-a filmat soțul cum îi „pedepsește” copilul. Femeia a izbucnit în plâns după ce autoritățile i-au luat băiatul

Facebook și Instagram se schimbă

Facebook și Instagram vor renunța, în scurt timp, la NFT-uri. Decizia vine la mai puțin de un an de la introducerea lor. 

Meta a anunțat că ar vrea să pună mai mult accent pe produsele de bază ale companiei, motiv pentru care nu va mai susține NFT-urile pe platformele sale.

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: O tânără care a făcut un test ADN ca să afle care este istoria familiei sale a făcut o descoperire șocantă despre bunica ei- antena3.ro

Citeste si: Ce spunea Gabriel Cotabiță înainte să moară: ”N-am ce să regret, pentru că, dacă aș regreta ceva, l-aș mânia pe Dumnezeu”- wowbiz.ro

Citește și: Ce hobby-uri au românii în 2023?

Suporturile NFT au fost lansate în luna mai a anului trecut pe Instagram. Debutul a venit la puțin timp după ce anunțul a fost făcut.

Deși în anul trecut compania a anunțat că are planuri mărețe pentru a extinde suportul, unde creatorii să își poată realiza propriile NFT-uri direct pe aplicație, se pare că acestă practică rămâne doar un vis pentru unii utilizatori.

Citește și: Acces limitat pe TikTok

Instagram și Facebook au introdus plata pentru verificare contului

Companiile cunoscute au declarat, cu puțin timp în urmă, că vor accepta plata pentru verificarea contului.

Deci, cei ce vor să obțină cunoscuta bifă albastră, vor plăti o sumă în fiecare lună. 

Este vorba despre Meta Verified, care va avea o valoare de 11,99 USD și 14,99 USD, în funcție de dispozitivul pe care îl utilizați.

Citește și: "Aplicațiile de travel- o alegere inspirată sau nu?"

Am putea spune că Mark Zuckerberg s-a inspirat de la Elon Musk, care a făcut același lucru pentru utilizatorii Twitter.

Abonamentul le-ar oferi utilizatorilor plătitori o insignă albastră, o vizibilitate sporită a postărilor lor, protecție împotriva imitatorilor și acces mai ușor la serviciul pentru clienți ”, a declarat Meta, de curând, chiar pe rețelele sociale.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si