Influencerul chinez Sanqiange (sau „Brother Three Thousand – Fratele Trei Mii”) a fost găsit mort la doar câteva ore după publicarea clipului.

Citește și: VIDEO. Miracolul călugăriței intacte la 4 ani după moarte atrage mii de pelerini

Potrivit CNN,  el participase la o întrecere cu un alt influencer care presupunea consumul de Baijiu, o băutură spirtoasă chinezească cu un conținut de alcool între 30% și 60%.

Citește și: Turist ucis de fulger pe insula grecească Rhodos. Ce greșeală fatală a făcut

Unul dintre prietenii săi, Zhao, a declarat pentru presa chineză că Wang, pe numele lui adevărat, a participat la o provocare online cunoscută sub numele de „PK”.

Ce este provocarea „PK”

Influencerul intrase în provocarea „PK” împotriva unui alt youtuber cunoscut.

Provocările „PK” implică întreceri unu-la-unu în care influencerii concurează între ei pentru a câștiga recompense și cadouri de la telespectatori și adesea implică pedepse pentru învins – aparent în acest caz să bea Baijiu.

Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Citește și: VIDEO- Un celebru manelist din România a ajuns pe mâna medicilor esteticieni. La ce schimbări s-a gândit cunoscutul lăutar

„Nu știu cât a consumat înainte de a mă conecta. Dar, în ultima parte a videoclipului, l-am văzut terminând trei sticle înainte de a începe cu a patra”, a declarat prietenul victimei.

„Jocurile PK s-au încheiat în jurul orei 1 a.m.

și până la ora 13:00 (când familia lui l-a găsit) era mort”, a adăugat el.

Wang, descris de Zhao drept o persoană „decentă și simplă”, a mai participat în trecut la concursuri similare, care implicau alcool și pe care le-a postat în aplicație.

Un videoclip care pare să-l arate pe Wang participând la ultima sa provocare a devenit viral pe rețelele sociale chineze, însă acesta nu mai este disponibil pentru vizionare.

Noi controverse privind consumul de alcool

În ultimii ani, transmisiunile live pe diverse rețele de socializare sunt în plină expansiune și au dat naștere unei industrii de miliarde de dolari.

Influenceri cu spirit antreprenorial concurează pentru a-și vinde produsele în timp real pe platformele de social media.

Moartea lui Wang va realimenta dezbaterea privind reglementarea mai strictă a industriei alcoolului, care a atras atenția autorităților în ultimii ani din cauza stilului de viață luxos al unor vedete online și a provocărilor inedite la care participă.

Citeste si: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei- kfetele.ro

Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro

Citeste si: Imagini fără precedent cu suprafața Soarelui, la cea mai înaltă rezoluție de până acum: „Arată în detaliu frumusețea câmpului magnetic”- antena3.ro

Citește și: Angajată a unui salon de masaj erotic din Arad, bătută de un client beat

Anul trecut, autoritățile de radiodifuziune ale țării le-au interzis tinerilor sub 16 ani să voteze clip-uri și le-au restricționat accesul după ora 22:00.

Administrația Națională de Video și Televiziune din China și Ministerul Culturii și Turismului au luat, de asemenea, măsuri pentru a interzice promovarea alcoolului, prin legea celor „31 de comportamente greșite ale transmisiilor în direct”.

Printre aceste comportamente greșite se numără „încurajarea utilizatorilor să interacționeze în moduri vulgare sau incitarea fanilor să atace cu zvonuri”, potrivit publicației de stat Global Times.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si