A devenit un obicei pentru clienții restaurantelor să facă o fotografie cu farfuria de mâncare primită și să o posteze pe rețelele de socializare înainte de a o savura.

Dar pentru o femeie din China, decizia de a posta o poză cu cina ei pe aplicația chineză WeChat s-a dovedit dezastruoasă, scrie Daily Mail.

Din păcate, întâlnirea ei de prânz cu o prietenă s-a transformat rapid într-o zi de coșmar.

Când a sosit momentul să-și plătească factura la un restaurant special din Kunming, sud-vestul Chinei, femeia a fost îngrozită să constate că a primit pe mail suma de plată de 55.000 de euro (430.000 de yuani chinezești). Cum a fost posibil?

Codul QR fotografiat i-a adus uriașe probleme clientei

Femeia, care a fost identificată doar după numele ei de familie Wang, și-a dat seama cu groază că în fotografiile pe care le postase online, a inclus din greșeală codul QR care era lipit de masă, relatează South Morning China Post.

În câteva minute după ce a postat pozele pe WeChat- și în timp ce își ajungea din urmă cu prietena ei- persoane necunoscute dintre contactele ei din aplicație au început rapid să scaneze codul și să comande o cantitate exorbitantă de mâncare la masa ei.

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Trolii au comandat 1.850 de porții de sânge proaspăt de rață, 2.580 de porții de calmar și 9.990 de porții de pastă de creveți, potrivit unei capturi de ecran a facturii lui Wang.

Personalul de la restaurant, văzând comanda uriașă, se pare că a decis să confirme factura telefonic cu Wang înainte de a trimite toată mâncarea- și atunci și-a dat seama de eroarea.

factura restaurant

Trolii au comandat 1.850 de porții de rață prăjită

[Sursa foto: Instagram]

Wang și-a șters rapid postarea, dar restaurantul a continuat să fie inundat de comenzi după incidentului de luna trecută.

Din fericire pentru Wang, restaurantul nu a pus-o să plătească factura exorbitantă și a mutat-o la o nouă masă, ignorând toate comenzile noi făcute prin codul QR.

Personalul restaurantului a spus că a încercat să dea de urma celor care au comandat mâncarea, dar fără niciun rezultat.

Wang a relatat că a fost o experiență de învățare și le-a cerut tuturor să conștientizeze ce riscant este să trimiți codurile QR pe rețelele sociale, care pot fi utilizate în mod rău intenționat


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si