Twingo este pentru" soferitele active care trebuie sa circule prin oras, dar care sunt atente si la moda si look", se arata intr-un comunicat al Renault.
Pentru sustinatorii drepturilor femeilor, strategia de marketing a Renuault este sexista, iar felul in care a fost promovata nu a ajutat.
Citeste si: Cum arată buletinul de vot la primul tur de la alegerile prezidențiale 2024- antena3.ro
" Asta reduce femeile la preocuparea lor pentru frumusete si incapacitatea lor de a sofa. Acest sexism insinuant, ordinar, zilnicm puen bazele pentru ce este mai rau, pentru ca reclamele limiteaza femeile la un rol preconceput", a afirmat sefa asociatiei feministe Chiennes de Garde, Marie-Noelle Bas.
Un purtator de cuvant al Renault a criticat perceptia ca reclama si oja scoasa la vanzare sunt sexiste.
Masinile Twingo tintesc femeile care prefera personalizarea masinilor lor, a spus purtatorul de cuvant, notand ca reclama nu arata o femeie care nu stie sa parcheze.
Oaja Twingo este produsa de startup-ul de cosmetice Ink and Out, din Paris, proprietarul brandului De Blangy. Oja este disponibila incepand de luni in service-urile Renault si pe site-ul companiei, la pretul de 8,9 euro, in culorile albastru, rosu, negru si galben.
Directorul general al For Ink and Out Chief, Benjamin De Blanzy, a apreciat ca aceasta controversa este atat amuzanta cat si destul de legitima.
"Este amuzant pentru ca si barbatii o vor folosi", a spus De Blanzy, adaugand ca si el a inceput sa foloseasca oja pe masina sa, acum cateva luni, pentru acoperirea zgarieturilor minore.
Controversa a aparut la mai putin de o luna dupa ce o reclama a PepsiCo a fost criticata pe retelele de socializare pentru exploatarea unor miscari intre care Black Lives Matter.
Pepsi a retras reclama de pe YouTube in mai putin de 48 de ore de la lansare si a prezentat scuze. Episodul a aratat cat de greu este pentru companii sa scape de erorile de marketing observate pe retelele de socializare.
Sursa: News.ro