Close sidebar
Close sidebar

Renault a lansat o oja care poate corecta zgarieturile de pe masini

Renault a lansat o oja care poate fi folosita si pentru corectarea zgarieturilor de pe vopseaua masinilor, intr-o incercare de a promova masina de oras Twingo, adresata femeilor, dar a atras acuzatii de discriminare sexuala, relateaza Bloomberg.

V.P.,


DISTRIBUIE
acest articol

Twingo este pentru" soferitele active care trebuie sa circule prin oras, dar care sunt atente si la moda si look", se arata intr-un comunicat al Renault.

Pentru sustinatorii drepturilor femeilor, strategia de marketing a Renuault este sexista, iar felul in care a fost promovata nu a ajutat.

Intr-o reclama a Renault, o femeie striga "au" cand observa o zgarietura pe masina sa Twingo parcata intre doua vehicule. Apoi ea isi vopseste o unghie in albastru, inainte de a masca cu aceeasi pensula zgarietura de pe masina.

Citeste si: Cea mai mare dorință a lui Igor Cuciuc, după moartea fulgerătoare a fiicei sale de doar 17 ani. Interpretul ar vrea să fie tată pentru a doua oară: „Să ne dăruiască încă un prunc”- kanald.ro

Citeste si: Adriana Bahmuțeanu, dispusă să se mute în casa lui Silviu Prigoană pentru a fi alături de copiii ei! Declarația neașteptată făcută de jurnalistă după ce și-a îmbrățișat din nou băieții: „Era firesc să îmi propună asta”- wowbiz.ro

Citeste si: Cum arată buletinul de vot la primul tur de la alegerile prezidențiale 2024- antena3.ro

" Asta reduce femeile la preocuparea lor pentru frumusete si incapacitatea lor de a sofa. Acest sexism insinuant, ordinar, zilnicm puen bazele pentru ce este mai rau, pentru ca reclamele limiteaza femeile la un rol preconceput", a afirmat sefa asociatiei feministe Chiennes de Garde, Marie-Noelle Bas.

Un purtator de cuvant al Renault a criticat perceptia ca reclama si oja scoasa la vanzare sunt sexiste.

Masinile Twingo tintesc femeile care prefera personalizarea masinilor lor, a spus purtatorul de cuvant, notand ca reclama nu arata o femeie care nu stie sa parcheze.

Oaja Twingo este produsa de startup-ul de cosmetice Ink and Out, din Paris, proprietarul brandului De Blangy. Oja este disponibila incepand de luni in service-urile Renault si pe site-ul companiei, la pretul de 8,9 euro, in culorile albastru, rosu, negru si galben.

Oja este la vanzare pentru o perioada scurta, a spus purtatorul de cuvant.

Directorul general al For Ink and Out Chief, Benjamin De Blanzy, a apreciat ca aceasta controversa este atat amuzanta cat si destul de legitima.

"Este amuzant pentru ca si barbatii o vor folosi", a spus De Blanzy, adaugand ca si el a inceput sa foloseasca oja pe masina sa, acum cateva luni, pentru acoperirea zgarieturilor minore.

Controversa a aparut la mai putin de o luna dupa ce o reclama a PepsiCo a fost criticata pe retelele de socializare pentru exploatarea unor miscari intre care Black Lives Matter.

Pepsi a retras reclama de pe YouTube in mai putin de 48 de ore de la lansare si a prezentat scuze. Episodul a aratat cat de greu este pentru companii sa scape de erorile de marketing observate pe retelele de socializare.
 

Sursa: News.ro

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI