Spectacolul total al Marii Finale „Survivor România” a ținut cu sufletul la gură, aseară, o țară întreagă! Ediția care a dat câștigătorul reality-ului fenomen a plasat Kanal D pe primul loc, pe toate targeturile monitorizate, cu cifre de audientă uriașe. Kanal D a acumulat peste 30% cotă de piața pe targeturile Comercial și Național.

În intervalul difuzării show-ului, stația a înregistrat 9,8% Rating și 31,2% cotă de piață, pe targetul National, 6,0% Rating și 32,7% cotă de piață, pe targetul Comercial, și 7,7% Rating și 27,0% cotă de piață în ceea ce privește publicul urban. 

Citeste si: Zannidache este câștigatorul Survivor România 2021!

Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro

1.723.000 de telespectatori au urmărit, în medie, aseară, în fiecare minut al difuzarii, spectacolul plin de tensiune și emotie de la Kanal D.  2.411.000 de telespectatori erau cu ochii pe “Survivor România” în minutul de aur, înregistrat la 22:35.

Zannidache a ieșit invingător aseară din ultima bătalie a celui de-al doilea sezon “Survivor România”, reality-ul prezentat de Daniel Pavel. A fost o ultimă încleștare, de proporții epice, în Republica Dominicană, plină de emoție și implicare și din partea publicului, fapt ce s-a reflectat și în audiențele uriașe înregistrate de Kanal D, conform datelor oferite de Kantar

Media România.

Citeste si: VIDEO| Declarații exclusive! Elena Marin a fost eliminată din competiția „Survivor România”! În această seară, are loc cea de-a doua Semifinală/Consiliul va fi în direct


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si