Românii sunt mari consumatori de Social Media. Care sunt cele mai folosite rețele de socializare la noi în țară
Fenomenul rețelelor de socializare a luat amploare în România. Locuitorii țării au devenit dependenți de Social Media. Iată care sunt rețelele sociale preferate de români!
Există mai multe explicații pentru ceea ce înseamnă o rețea de socializare, dar iată o definiție simplă! O rețea de socializare este un instrument de comunicare pe internet care permite oamenilor să interacționeze între ei prin intermediul schimbului de informații și imagini foto sau video.
Termenul „social” face referire la interacțiunea cu alte persoane cu ajutorul schimbului de informații între două sau mai multe persoane.
Termenul „media” reprezintă un instrument de comunicare, cum ar fi Internetul (televizorul, radioul și ziarele sunt exemple de forme tradiționale din mass-media).
Care sunt cele mai folosite rețele de socializare în România
TikTok a depășit deja aplicația Instagram în ceea ce privește numărul de utilizatori în România și se află pe locul trei. Peste 5,4 milioane de utilizatori români sunt pe TikTok, iar pe Instagram aproximativ 5 milioane de utilizatori.
TikTok a înregistrat peste 2 miliarde de descărcări, cu o tendință în creștere.
Cu toate acestea primul loc este ocupat de Facebook care înregistrează mai mult de 12,04 milioane de utilizatori activi lunar pe teritoriul României. Românii dau cele mai multe aprecieri pe Facebook, medie de 18 ori pe lună, iar media globală este de 11 like-uri.
Pe locul doi în clasament este YouTube cu 12 milioane de utilizatori activi care se luptă pentru prima poziție cu gigantul Facebook.
Depășit de TikTok, Instagramul ajunge pe locul patru cu peste 5 milioane de utilizatori activi în fiecare lună. Pe poziția 5 se află LinkedIn cu peste 3 milioane de utilizatori lunar. Snapchat ajunge pe locul 6 cu 2,3 milioane de utilizatori.
Pe locurile 7 și 8 se clasează Printerest- 1,3 milioane de utilizatori și Twitter cu aproximativ 670 de mii de utilizatori activi în fiecare lună.