Close sidebar
Close sidebar

Se anunţă cea mai mare criză a vacanţelor din ultimii ani. Haosul din aeroporturi

Dacă anul trecut vacanțele erau încă limitate din cauza pandemiei de coronavirus, anul acesta haosul și-a pus amprenta asupra aeroporturilor din întreaga lume. Deci, dacă doriți să vă avântați spre o vacanță și vreți să plecați cu avionul, trebuie să stați bine cu răbdarea, dar și cu nervii.

Laura Macovei,

Se anunţă cea mai mare criză a vacanţelor din ultimii ani. Haosul din aeroporturi

[Sursa foto: PixaBay]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

De când s-a deschis sezonul estival, și nu numai, pasagerii s-au plâns de nenumărate întârzieri ale zborurilor și curse anulate. A cui să fie vina? 

De asemenea, bagajele nu ajung la timp la avion sau nu există disponibil un autobuz care să ducă pasagerii la aeronavă. Totul ar fi din cauza lipsei de personal.

Citeste si: Nicolae Ciucă a vorbit despre distribuirea voucherelor sociale. Primele carduri au fost distribuite de Poşta Română

Citeste si: Iasmina este adolescenta din Iași, care și-ar fi pus capăt zilelor după o ceartă cu părinții. Verișorul tinerei face declarații cutremurătoare: „A fost pedepsită”- kanald.ro

Citeste si: Andreea Nechita, fiica unui cunoscut dezvoltator imobiliar din Iași, a murit subit la doar 22 de ani! Tânăra a fost găsită fără suflare în locuința familiei sale. Cei care au cunoscut-o sunt în stare de șoc- wowbiz.ro

Citeste si: O femeie și-a drogat fetița de un an ca să câștige mai mulți urmăritori pe TikTok. Fetița a fost operată degeaba pe creier de două ori- antena3.ro

Una dintre cele mai mari companii aeriene din România, de exemplu, a concediat în timpul pandemiei aproape 20% dintre angajaţi.

"Există un deficit de personal, noi estimăm că este undeva la peste 20%",

a declarat George Dorobanţu, director CNAB.

Vina companiilor aeriene

 " Problemele care au apărut în ultima săptămână nu se datorează agenţiilor de handling, ci în principal companiilor aeriene, care fie nu şi-au respectat orarul de zbor, fie au anulat zborurile iar atunci agentul de handling este obligat ca pe lângă activitatea lui de rutină zilnică să aibă cumva în grijă şi pasagerii zborului anulat",

a precizat Cătălin Ilie, director general UpLift Aviation, potrivit Antena3.

Citeste si: Haos pe aeroportul Otopeni, din cauza lipsei de personal. Anulări și întârzieri de zboruri: „Suntem la minus de 10 la sută”

"S-au efectuat foarte puţine angajări, din nefericire la concursurile de angajare nu mai vin oameni să lucreze, fie ca operator de check in, fie ca însoţitor de bord",

a adăugat Marius Popescu, purtător de cuvânt TAROM.

Lipsa de personal, unul dintre motivele haosului 

Lipsa de personal există în toate companiile aeriene. De exemplu, o mare companie ar avea nevoie de 220 de însoţitori de zbor pentru a face faţă curselor din această vară. În momentul de faţă, are doar 180.

În aeroport sunt şi mari probleme cu infrastructura. Nu de puţine ori, benzile de bagaje de pe cel mai mare aeroport din ţară se blochează, iar pasagerii sunt nevoiţi să aştepte.

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI