Știrile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audiență. Pe targetul Comercial, programul informativ Kanal D a atins o cotă de piață de aproape 30%
Kanal D a fost lider incontestabil de audienta cu Stirile pranzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte statii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, inregistrand aproape 30% cota de piata, pe targetul Comercial, de peste doua ori mai mult fata de urmatorul post TV clasat.
Ieri, in intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu 2,0% rating si 28,3% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,0% rating si 18,0% cota de piata, pe targetul National, si 2,2% rating si 16,1% cota de piata, pe targetul All Urban.
Câți oameni s-au uitat la Știrile Kanal D
O medie de peste o jumatate de million (536.000)
de telespectatori din intreaga tara urmareau ieri materialele prezentate in Stirile Kanal D.