In articol:
- Echipajele de intervenție au putut ajunge la fața locului în mod precis
- 231 apeluri preluate la Centrul Unic pentru apeluri de urgență Constanța
Încă de la începutul lunii iunie, până la finalul lunii august, 743 de apeluri au anunțat situații de urgență, în care persoanele implicate se aflau în zonele montane.
Echipajele de intervenție au putut ajunge la fața locului în mod precis
„13 apeluri s-au referit la căderi de la înălţime, 193 de apeluri semnalau persoane rătăcite. Operatorii STS au alertat agenţiile specializate de intervenţie ce au competenţă în soluţionarea acestor urgenţe: Salvamont, Ambulanţă, ISU-SMURD, Poliţie şi Jandarmerie”,
Citește și: STS a blocat mii de atacuri cibernetice care au vizat site-urile unora dintre cele mai importante instituţii
De asemenea, aproape 60% (439 apeluri) din numărul total de 743 apeluri, care anunțau oamenii din zone montane, aflați în zonele montane, au avut localizare avansată AML (Advanced Mobile Location). Din fericire, echipajele de intervenție au putut ajunge la fața locului în mod precis.
231 apeluri preluate la Centrul Unic pentru apeluri de urgență Constanța
La nivelul Centrului Unic pentru apeluri de urgență 112 Constanța, s-au preluat 231 apeluri.
„La nivel naţional, din 1 iunie şi până în 31 august 2023, operatorii STS au preluat şi procesat 3.014.806 apeluri dintre care 1.546.162 (51,29%) au reprezentat cazuri de urgenţă. Din cele trei luni de vară, cea mai încărcată zi la 112 a fost 23 iunie, când operatorii STS au preluat în medie 23 de apeluri pe minut",
Citește și: Aceste mesaje te pot lăsa fără bani în cont. Noua lovitură a hackerilor din România