Trei Faimoși nominalizați spre eliminare la „Survivor România” - Bogdan Vlădău, Asiana Peng și Elena Ionescu
Sâmbătă și duminică, concurenții de la „Survivor România” au avut parte de surprize repetate. După eliminarea din competiție a lui Lino Golden, sâmbătă seara, în urma voturilor telespectatorilor, Faimoșii și Războinicii și-au disputat duminică protecția în fața eliminărilor, într-un joc de imunitate plin de tensiune.
Pentru a patra oară consecutiv, Faimoșii au fost înfrânți de Războinici, în cel mai important joc sportiv al săptămânii, cel de protecție. Războincii au fost declarați învingători, cu scorul de 8 la 4. Duelul între cele două echipe le-a pus la încercare forța concurenților, în fiecare rundă a jocului a intrat o echipă mixtă, formată dintr-un băiat și o fată, câștigător fiind acela care reușea să doboare găleata adversarului.
Jocul individual de protecție, la Faimoși, a fost câștigat de Cezar Juratoni și de Ana Maria Pal. Concurenții echipei roșii s-au văzut iar în postura de a-și trimite, în fața publicului, spre eliminare, trei colegi de echipă: Bogdan Vlădău, votat de echipa, Asiana Peng, de Cezar Juratoni, și Elena Ionescu, nominalizată de Ana Maria Pal.
Trei Faimoși nominalizați spre eliminare la „Survivor România”- Bogdan Vlădău, Asiana Peng și Elena Ionescu
Nominalizările celor trei Faimoși spre eliminare, în Consiliul de aseară, a stârnit discuții aprinse în interiorul echipei. Ghiță a dat cărțile pe față și a adus acuzații grave Elenei Ionescu, concurenta considerând motivațiile colegului de echipă nefondate.
Ediția de aseară „Survivor România” a plasat Kanal D pe primul loc, la nivelul întregii țări.
Ediția de aseară a reality-ului „Survivor România” a plasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, la nivelul întregii țări.
Peste 1.3 milioane de fani din întreaga țară au urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării emisiunii, jocul de imunitate disputat între Faimoși si Războinici.
Kanal D a fost lider de piață, la nivel Național; pe intervalul de difuzare a emisiunii (19:59 – 23:03) a înregistrat 7,8% rating și 16,4% cotă de piață. Minutul de aur, atins la 21:19, peste 1.7 milioane de telespectatori urmăreau cu sufletul la gură emisiunea „Survivor România”.