Close sidebar
Close sidebar

Vrei ca afacerea ta sa aiba vizibilitate online prin servicii SEO profesionale? Afla cum ajungi la oameni prin intermediul pasiunii tale

Exista o reteta a succesului in mediul online? Diferiti oameni dedicati marketing-ului online ofera o sumedenie de raspunsuri si directii la aceasta intrebare, in functie de specializarea lor.

R.B.,


DISTRIBUIE
acest articol

In randurile care urmeaza aflam cum este valorificat succesul unei afaceri in mediul online atunci cand luam in considerare anumite practici, actiuni si servicii SEO profesionale.

In plus, afla cum poti ajunge la oameni prin intermediul pasiunii tale si, mai mult, cum ajung oamenii la tine odata ce accesezi serviciile SEO ale unei agentii specializate in practica acestui model de marketing digital.

SEO On-Page – Set de reguli pentru a respecta valorile parametrilor Google in favoarea utilizatorilor online

Sintagma cheie “optimizarea motorului de cautare” implica cunoasterea bunelor practici SEO din industria marketing-ului online. Aceste practici pot fi impartite in trei categorii care impreuna ofera relevanta si vizibilitate unui website si, implicit, autoritate de brand.

Practicile si actiunile SEO sunt impartite in:

1. Actiuni tehnice

Algoritmii motorului de cautare formeaza inteligenta artificiala a acestuia. De exemplu, actiunile SEO tehnice implica cunostinte de programare destinate optimizarii On-Page a unui website pentru Google Search.

Acest lucru ofera posibilitate algoritmilor sa determine daca paginile acelui website respecta cerintele motorului de cautare si pot fi accesate de un crawler sau bot (program numit spider sau robot) care in urma unui proces de scanare a website-ului identifica vulnerabilitatile tehnice (viteza de incarcare website, structura atributelor HTML, daca website-ul este responsive, daca poate fi accesat de pe orice device, telefon, mobil, tableta, s.a.).

Indiferent de tendinte, optimizarea On-Site este una dintre cele mai importante formule din cadrul procedurilor tehnice SEO si este recomandata in mod imperativ de catre orice specialist SEO, indiferent de obiectivul unui

site, blog, magazin de prezentare, magazin online.

Citeste si: Cum a fost ucisă, de fapt, Ana Maria, soția lui Gabriel de la „Puterea dragostei”! Detalii sfâșietoare- kanald.ro

Citeste si: Oana Lis, în doliu! Mesajul dureros transmis în urmă cu puțin timp: “Nu știi niciodată când vorbești ultima oară cu un om”- wowbiz.ro

Citeste si: În Iași, o femeie a sunat la 112 și a spus: „Mă omoară”. Când au ajuns la fața locului, polițiștii au descoperit altă poveste- antena3.ro

Fiecare actiune de optimizare SEO On-Site permite dezvoltarea urmatoarei categorii de proceduri SEO, denumite actiuni creative care au scopul de a oferi raspunsuri precise la intrebarile introduse de utilizatori in Google Search Bar.

Fara o structura coerenta de website si fara optimizarea corecta a atributelor HTML (Heading-uri, Meta-Titluri, Meta-Descrieri, structuri URL, implementare HTTPS s.a.) valoarea creativa a actiunilor SEO On-Page este aproape nula.

2. Actiuni creative

Actiunile creative sunt parte la fel de importanta precum optimizarea tehnica a paginilor unui website. Valoarea lor este ofera autoritate unui domeniu de activitate prin intermediul caruia un anumit brand raspunde problemelor si intrebarilor utilizatorilor online.

Dar cum putem raspunde provocarilor acestora si, in acelasi timp, motorul de cautare sa asigure relevanta si buna pozitionare unei pagini de website, in functie de interogarile utilizatorilor?

A fi creativ in sfera digitala inseamna sa produci continut de text, grafic si video, original si orientat catre solutionarea problemelor intampinate de oameni intr-un domeniu al vietii.

De exemplu, in domeniile tehnice, atat textul cat si imaginile sau video-urile de pe paginile de produse sau servicii necesita sa ofere informatii relevante la cautarile utilizatorilor online.

Prin urmare, textele prospectuale care sa includa atat informatii tehnice, dar si adaptate intelegerii nisei de clienti targetate au o valoare mult mai mare in comparatie cu o simpla listare a produselor sau serviciilor disponibile.

De aceea, investitia in actiuni creative On-Page prin intermediul serviciilor de copywriting si webdesign este o solutie viabila menita sa fundamenteze si mai mult structura unui website, astfel incat experienta utilizatorilor sa fie cheia care ii determina pe acestia sa aiba incredere intr-o anumita firma, in defavoarea altor firme online.

Cele doua practici, tehnic si creativ, ne conduc catre actiunile comerciale. In termeni de marketing, catre conceptul de ROI (returnarea investitiei initiale).

Citeste si: Larisa Uță, despre cum a început povestea de iubire între ea și Alin Oprea. “De la prima întâlnire i-am mâncat toți banii.”- kfetele.ro

Citeste si: Accident cumplit în București! Șoferul a murit după ce mașina i-a fost distrusă de un tramvai. Vatmanul ar fi consumat substanţe psihoactive- radioimpuls.ro

Citeste si: În Iași, o femeie a sunat la 112 și a spus: „Mă omoară”. Când au ajuns la fața locului, polițiștii au descoperit altă poveste- antena3.ro

3. Actiuni comerciale

Actiunile comerciale sunt rezultatul investitiei in optimizarea On-Page a unui website si reprezinta punctul de intersectie a actiunilor creative si tehnice. Acestea determina punctul cheie al oricarui magazin de prezentare sau magazin online: simplul utilizator devine potential client, client direct si chiar client fidel.

Cu alte cuvinte:

  • Solicita telefonic sau prin e-mail mai multe informatii cu privire la gama de produse sau servicii disponibile;
  • Cumpara unul sau mai multe produse listate;
  • Recomanda altor oameni website-ul vizat;
  • Recomanda pe platforme sociale website-ul vizat, etc.

Fiecare astfel de actiune comerciala este rezultatul modului in care o simpla cautare a unor cuvinte-cheie in motorul de cautare trebuie sa conduca utilizatorul catre o experienta favorabila pe o pagina relevanta  de website (variabile asigurate de algoritmii motorului de cautare) in functie de interogarea sa.

O simpla cautare a unor cuvinte-cheie in Google Search determina utilizatorul sa devina clientul unui anumit brand, renuntand la alte brand-uri.

Ce determina aceasta renuntare?

Intocmai actiunile SEO prezentate anterior: tehnice si creative. Acestea sunt cele care confera incredere in acest vast ocean informational, internetul.

Increderea este reteta de succes a unei afaceri in mediul online si increderea este principala moneda de schimb prin care poti atrage oameni prin intermediul pasiunii sau afacerii tale.

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI