Suspansul, tensiunea permanenta ce deriva din modul de realizare a formatului si miza uriasa a acestuia au facut din „Vrei sa fii milionar?” o emisiune de succes, care a inregistrat audiente uriase in cele trei sezoane de difuzare la Kanal D. Teo Trandafir va aduce un plus de prospetime formatului punandu-si amprenta inconfundabila in economia show-ului autohton, prin inteligenta sclipitoare, umor si empatie.
„Atractia dintre acest format si mine e uriasa, firul care ne uneste vine din admiratia mea pentru oamenii inteligenti, cu bun-simt si reactie corecta, adecvata contextului.
Vreau sa intre cat mai multa lume in <Clubul milionarilor>. Sa curga cu milioane. Si aici intervin inteligenta, cartea, cititul... Ii astept pe toti cei care au implinit varsta de 18 ani, care sunt prieteni cu cartea, informatia si care vor sa castige un ban cinstit sa se inscrie la <Vrei sa fii milionar?>. Promit sa le fiu alaturi si sa ma bucur cu ei la fiecare prag pe care il vor depasi si care ii va duce mai aproape de marele premiu de un milion de lei.
Imi doresc mult ca zicala <Daca ai carte, ai parte!> sa aiba corespondent in realitate”, a declarat Teo Trandafir.
In 2011, Kanal D incepea in forta difuzarea ”Vrei sa fii milionar?”, au urmat trei sezoane in care show-ul a inregistrat audiente remarcabile. Castigurile concurentilor de la „Vrei sa fii milionar?”au insumat o cifra uriasa, de aproximativ 2 milioane lei.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Toti cei interesati sa participe la concursul televizat se pot inscrie la casting accesand casting.kanald.ro .
„Vrei sa fii milioanar?” este cel mai cunoscut format quiz din lume. A fost produs pentru prima data in Marea Britanie, pe reteaua ITV, in septembrie 1998.
De altfel, anul acesta se implinesc doua decenii de cand „Vrei sa fii milionar?” intra in casele telespectatorilor din intreaga lume. Show-ul a devenit la scurt timp de la lansare un fenomen din punct de vedere al ratingului, cu o audienta medie de 19 milioane de telespectatori. De atunci formatul a fost prezent in peste 120 de tari.
Impactul pe care l-a avut „Vrei sa fii milionar?” la nivel social e unul considerabil, pornind de la apartitia unei game complexe de produse interactive, aplicatii educationale care au la baza jocul si pana la filmul de succes „Slumdog Millionaire”, castigator
al premiului Oscar, ce are in centrul povestii chiar celebrul concurs. Formatul „Vrei sa fii milionar?” a castigat zeci de premii la nivel mondial, inclusiv un premiu BAFTA, o distinctie Emmy, sapte premii nationale de televiziune in Marea Britanie. In Romania, emisiunea „Vrei sa fii milionar?”, difuzata la Kanal D, a obtinut o serie de distinctii, dintre care si Premiul TV Mania pentru Cea mai buna emisiune de divertisment.
Emisiunea concurs iconica „Vrei sa fii milionar?” este un format realizat de Sony Pictures Television (SPT), distribuit international de SPT.