5. Preţul cursului. Stabileşte-ţi un buget pe care eşti dispus să îl investeşti. Este vorba de pasiune? Caută ceva potrivit. Vrei să faci o carieră din asta? Atunci investeşte mai mult în educaţia ta. Îţi vei recupera banii mai târziu.
4. Trainerii. Într-o societate atât de tehnologizată, nu ar trebui să îţi fie greu să te documentezi puţin despre cei care te vor forma şi îţi vor pune bazele educaţiei în arta make-up-ului.
3. Numărul cursanţilor dintr-o grupă. Ţine cont că un număr optim de cursanţi este de 10-15 persoane. Cu cât sunt mai multe persoane, cu atât scade şi atenţia pe care trainerul le-o oferă fiecăruia în parte. E ca la şcoală. Mai ştii ce bine era când eraţi mulţi în clasă şi scăpai de scosul la tablă? Ei bine, acum nu mai eşti la liceu sau în generală. Cu cât eşti mai bine pregătit şi ‹furi› cât mai multe informaţii, cu atât ai mai multe şanse de a fi mai pregătit şi mai apreciat pe viitor.
2. Feedback-ul din piaţă. Odată cu documentarea despre care îţi spuneam mai sus, aruncă o privire şi asupra activităţii şcolii şi vezi ce feedback au oferit foştii cursanţi. Nu te opri la primele păreri, nu arde prea repede această etapă. Mediul online este unul necontrolat în care oricine poate să scrie ceea ce doreşte şi te poţi lovi şi de părerile unor persoane rău intenţionate, ba chiar reprezentanţi ai concurenţei.
1. Practica oferită şi oportunităţile de angajare.
Citeste si: Un nou cutremur în această seară, în România! Ce magnitudine a avut și unde s-a resimțit- kanald.ro