Afla in continuare 9 sfaturi utile  pentru infiintarea unei afaceri in retail.

1. Scrie un plan de afaceri 

Te intrebi cum sa incepi chiar si o afacere mica? Trebuie sa stii cum sa faci un plan de afaceri bun. Lipsa unei planificari adecvate poate transforma o idee de start-up grozava intr-o afacere esuata. In timp ce-ti dezvolti planul de afaceri ar trebui, de asemenea, sa te gandesti o identitate de brand a companiei.

2. Stabileste tintele si obiectivele afacerii

Nu presupune niciodata ca obiectivele tale trebuie sa fie mici, gandeste maret. Defineste-ti strategia si tactica pentru stabilirea intalnirilor cheie, a termenelor, bugetelor si fluxului de numerar. Defineste clar obiectivele pe termen scurt pe care doresti sa le atingi in urmatoarele 12 luni, obiective pe termen mediu care vor dura intre 2 si 3 ani si obiective pe termen lung.

Ia in considerare toate aspectele, cum ar fi reteaua de puncte de vanzare, numarul de clienti de care ai nevoie in baza de date, populatia tinta si grupele de varsta, precum si totalitatea de venituri ce trebuie obtinute in viitor.

3. Defineste propunerea ta de vanzare unica

Ce este la tine diferit de ceilalti? Este foarte important pentru tine sa afli acest lucru, mai ales atunci cand incepi o afacere de retail.

Prin ce anume este diferit produsul sau serviciul tau de celelalte de pe piata? Trebuie sa evidentiezi beneficiile pe care clientii tai le primesc, pentru a face ca afacerea ta sa iasa in evidenta. 

4. Cunoaste-ti piata

Mai multe companii pot furniza acelasi serviciu si inca mai supravietuiesc deoarece piata este imensa si poate sustine mai multe companii. Insa cauta si afla cati concurenti ai? Ce servicii ofera? Care sunt tendintele actuale si viitoare ale industriei? Dupa ce cunosti functionarea interioara a pietei, poti sa aplici o strategie favorabila.

5. Fa totul legal 

Denumeste afacerea si inregistreaz-o. Obtine licenta si permisele de afaceri corespunzatoare. Verifica-ti nevoile de asigurare. Un numar de identificare a angajatorului este utilizat pentru a identifica o entitate comerciala. Apoi ar trebui sa creezi  si logo-ul magazinului de retail. Daca angajezi un designer, solicita mai multe sugestii de sigle si alege-o pe cea mai potrivita pentru afacerea ta.

6. Inoveaza in jurul modelului de castigare a banilor 

Baza unei bune idei de afaceri in retail ar trebui sa se concentreze pe nevoile clientilor, dar de obicei, majoritatea oamenilor de afaceri se bazeaza pe modelul lor de a face bani, in loc sa aiba grija de nevoile clientilor.

Incearca sa intelegi cerintele specifice ale clientilor din zona ta. Utilizeaza un logo care sa atraga atentia potentialilor consumatori si sa le spuna ca afacerea ta raspunde nevoilor lor.

7. Optimizeaza activitatea de vanzare. Solutii ERP pentru Retail

Optimizarea activitatii de vanzare, reducerea timpului de asteptare la casele de marcat si fidelizarea clientilor prin carduri de fidelitate si promotii aplicate intuitiv si facil, sunt cateva din beneficiile de tipul solutiilor ERP pentru retail, pe care le poti implementa cu succes in afacerea ta.

8. Construieste o rezerva de numerar

Finantarea este o parte critica a succesului afacerii tale. Cand incepi propria afacere,  daca reusesti, esti independent financiar. Altfel, poti sa apelezi la investitori profesionisti si la creditori.

Citeste si: Greutate si inaltime copii in functie de varsta- catena.ro

Citeste si: Antonia s-a trezit cu un mesaj de la fiul lui Ștefan Bănică Jr. după ce a publicat o fotografie provocatoare pe internet. Ce replică i-a dat lui Radu Bănică când a văzut reacția pe care a avut-o?- wowbiz.ro

Trebuie sa fii deschis la diferite idei de crestere a capitalului. In mod normal, creditorilor traditionali nu le place ideea ta noua. Ei prefera intotdeauna sa investeasca in afaceri cu experienta dovedita si majoritatea afacerilor cu amanuntul esueaza din cauza lipsei de capital.

9. Creeaza o bariera de intrare

Singura modalitate de a creste vanzarile si profiturile este să creezi oferte inovatoare. Scopul nu este doar sa gasesti si sa aplici cu succes astfel de oferte, ci si sa construiesti strategii de dominare a concurentilor.

Firmele care s-au bucurat de ani sau chiar decenii de viata fara concurenti sau concurenti slabi, au creat astfel de strategii, care functioneaza ca niste bariere care impiedica concurentii sa fie eficienti, sa devina vizibili si sa fie perceputi ca autentici. 

Citeste si: Ce spune Laurențiu Reghecampf despre timpul petrecut în familie și ce anume a conștientizat antrenorul. „Am fost prezent pentru copiii mei, dar nu am fost fizic.”- kfetele.ro

Citeste si: Cerințele care trebuie respectate cu sfințenie! Ce le-a cerut Maluma organizatorilor Neversea pentru a cânta la festival- radioimpuls.ro

Urmeaza sfaturile oferite mai sus, si visul tau de a incepe o afacere in retail poate deveni cu usurinta o realitate. 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si