Altex, una dintre cele mai mari companii româneşti, are în plan să angajeze manageri financiari în cinci oraşe din ţară: Alba Iulia, Baia Mare, Satu Mare, Severin şi Slobozia. Dacă te interesează să ocupi una dintre poziţiile de manager financiar disponibile în cadrul magazinelor Altex din oraşele menţionate anterior, ar fi bine să ştii că retailerul de electronice şi electronice are următoarele aşteptări din partea candidaţilor ideali:
- să coordoneze activitatea casierilor din magazin;
- să verifice stocurile, tranzacţiile zilnice şi soldurile clienţilor;
- să asigure înregistrarea, prelucrarea şi păstrarea informaţiilor referitoare la activitatea economică a magazinului;
- să întocmească situaţii şi rapoarte financiar-contabile;
- să verifice şi să transmită lunar documentele aferente activităţii economice (registru de casă, tichete cadou, monetar, raport memorie fiscală lunară, decont şi fişe de lichidare).
În situaţia în care ai vrea să te angajezi în cadrul companiei, pe o poziţie de manager financiar, accesează pagina de cariere de pe website-ul Altex şi selectează, pentru trimiterea CV-ului, unul dintre cele cinci oraşe.
Citeste si: România, lovită de lapoviță și ninsoare! Meteorologii au emis un avertisment de ultimă oră- wowbiz.ro
În eventualitatea în care CV-ul tău corespunde criteriilor de recrutare ale companiei, vei intra în etapa următoare a procesului de selecţie. Dacă totul se finalizează cu bine, respectiv cu o ofertă de angajare pe postul de manager financiar, o să ai parte de mai multe beneficii:
- posibilităţi reale de dezvoltare în cadrul companiei;
- pachet salarial solid, şi toate bonusurile incluse pe contract;
- şansa majorării salariului fix prin bonusuri lunare corelate cu performanţa.
Altex nu oferă, pe pagina sa cu locuri de munca, detalii despre salariul oferit pentru jobul de manager financiar. Potrivit Paylab.ro, un comparator de salarii lansat în 2018 de compania de recrutare eJobs, câştigul mediu net lunar pentru un manager de departament de magazin, în comerţ, este de 2.757
Altex are nevoie de oameni şi pentru alte posturi
În afara poziţiile de manager financiar, Altex are disponibile şi alte joburi în magazinele sale: casier, consultant de vânzări, consultant servicii Orange, manager de raion, director adjunct de magazin, director de magazin, responsabil service şi ofiţer credite. Cea mai mare nevoie de oameni pe care o are compania este pe posturile de consultant vânzări şi casier. În privinţa joburilor de casieri, retailerul are poziţii deschise în 26 de oraşe: Alba Iulia, Arad, Bacău, Baia Mare, Braşov, Bucureşti, Călăraşi, Cluj-Napoca, Constanţa, Dej, Deva, Focşani, Hunedoara, Oradea, Paşcani, Piatra Neamţ, Ploieşti, Roman, Satu Mare, Severin, Sibiu, Sighetu Marmaţiei, Slobozia, Suceava, Târgovişte şi Timişoara.
Pe lângă completarea nevoilor de personal din magazine, compania caută oameni şi pentru sediul central, aflat la intrarea în oraşul Voluntari, lângă Bucureşti, şi pentru zona de logistică. Pentru sediul central, Altex îşi doreşte să atragă personal pe poziţiile: Customer Service Consultant, Front Desk Officer, agent de colectare debite, manager de produs şi agent Telesales. Pe zona de logistică, Altex are de acoperit următoarele posturi: gestionar transport, curier, coordonator de transport, manipulant de mărfuri, şofer de tir, coordonator regional de transport şi şef de depozit.
Citeste si: Statul român oferă suma de 700 de lei pentru femei! Care sunt criteriile necesare?- kfetele.ro
Altex, cel mai mare retailer de laptopuri şi alte obiecte electronice şi electrocasnice de pe piaţa locală, cu o cifră de afaceri anuală de aproape 3,3 miliarde de lei, are peste 4.000 de salariaţi. Circa 3.300 lucrează în cele 102 magazine răspândite în toată ţara, aproape 600 sunt în depozitele companiei, iar în jur de 300 se află în sediul central.