Dotat cu cele mai noi facilitati digitale in materie de servire clienti si dezvoltat dupa conceptul “one stop shop”, noul centru va face posibila reducerea la jumatate a timpilor de asteptare si de raspuns la solicitarile tuturor persoanelor care le va trece pragul.
Referindu-se la aceasta lansare, Madalin Jorj Mihailovici, Director General Apa Nova Bucuresti, a declarat: ”Noul "Centru Relatii Clienti" al Apa Nova Bucuresti devine interfata cheie intre companie si clientii nostri, iar prin cresterea standardelor de calitate, introduse cu
Structurat pe 5 zone distincte – "Receptie", "Casierie", "Consultanta", "Contractare" si "Zona de intalnire"" – noul Centru Relatii Clienti ANB va oferi, de asemenea, posibilitatea reducerii timpului de interventie al echipelor tehnice: de la 24 ore la 6 ore (de la vizita clientului) si a timpului de incheiere a contractelor de la 3 zile la 30 de minute, daca documentatia depusa este completa.
Dincolo de siguranta la riscuri de seism si incendii, oferita de cladirea ce gazduieste centrul si de confortul clientilor si al salariatilor ANB, mutarea intr-un sediu modern a venit si ca urmare a dorintei clientilor, afirma oficialul ANB. “Studiile si cercetarile de piata, dezvoltate in ultima perioada de catre companie, au aratat dorinta clientilor de a regasi in furnizorul lor de servicii de apa, o companie moderna, inovativa si cat mai prietenoasa in relatia cu ei.
Odata cu lansarea noului Centru Relatii Clienti, vechea locatie a casieriei din strada Aristide Demetriade nr. 2 va fi inchisa, toti clientii si potentialii clienti ai Apa Nova Bucuresti, fiind invitati si asteptati la noua locatie.
Apa Nova Bucuresti are ca principal obiect de activitate gestionarea resurselor de apa, tratarea si distributia apei catre consumatori, evacuarea apelor uzate si a apelor meteorice de pe teritoriul Municipiului Bucuresti.