O bază aeriană marină se află în apropiere de locul accidentului, în Yuma, Arizona, şi deţine o serie de aeronave MV-22 Osprey cu decolare verticală.

Citeste si: Avion prăbușit în Nepal, după ce s-a ciocnit de un munte

Nu au fost furnizate detalii cu privire la posibile victime ale accidentului care s-a petrecut miercuri în apropiere de granița cu Mexicul

Temeri privind transportul de substanţe radioactive  

Armata SUA a negat informaţiile conform cărora aeronava transporta substanţe radioactive atunci când s-a prăbuşit în apropiere de Glamis, la 35 km de graniţa cu Mexicul.

Citeste si: Un avion care efectua un zbor intern a „dispărut” de pe radar. Autoritățile au început căutările

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Pălăria Melaniei, pantaloni scurţi şi lenjerie: obiectele vestimentare cele mai comentate la învestitura lui Trump. „Aproape a zburat”- antena3.ro

Citeste si: Cel mai scump oraș din lume este în Europa. Chiria este cu 340% mai scumpă decât în București- stirileprotv.ro

''Echipe de intervenţie militare şi civile sunt la faţa locului. Contrar zvonurilor de pe reţelele de socializare, la bordul aeronavei nu se aflau materiale nucleare'', a precizat purtătorul de cuvânt, potrivit Agerpres.

Un model de aeronavă militară cu probleme

Armata americană a suferit deja mai multe accidente care au implicat acest model de aeronavă, între care unul în care au fost ucise patru persoane în martie, în Norvegia, în cursul unui exerciţiu NATO.

Este vorba de un model hibrid între un avion militar și un elicopter. Este proiectat pentru a combina funcționalitatea unui elicopter convențional cu performanța de croazieră cu rază lungă și de mare viteză a unei aeronave cu turbopropulsoare. 

Aeronava MV-22 Osprey, produsă în parteneriat de Boeing și Bell Helicopters, are decolare verticală 

[Sursa foto: US Military]

Decizia armatei SUA de a produce astfel de aeronave militare a venit în anii 1980, după eșecul Operațiunii Eagle Claw (în timpul crizei ostaticilor din Iran), când au existat roluri militare pentru care nici elicopterele convenționale, nici aeronavele de transport cu aripă fixă ​​nu erau potrivite.

Departamentul Apărării al Statelor Unite (DoD) a inițiat un program de dezvoltare a unei aeronave de transport inovatoare cu capacități de decolare lungă, de mare viteză și de decolare verticală, iar programul experimental de decolare/aterizare verticală (JVX) de serviciu mixt. a început în 1981.

Un parteneriat între Bell Helicopter și Boeing Helicopters a primit un contract de dezvoltare a noii aeronave  MV-22 Osprey. 

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si