Sorin Cîmpeanu a amintit că învățământul preuniversitar a funcționat pe trimestre până în anul 1999, însă revenirea la o astfel de structură nu se va face fără consultări pe termen lung, "deci nici vorbă de structură pe trimestre din toamna lui 2021”.

Revenirea la trimestre face obiectul unor consultări care obligatoriu trebuie să fie inițiate de către Ministerul Educației din timp, deci nici vorbă de structură pe trimestre din toamna lui 2021.

Așa cum foarte corect ați precizat, acest lucru ar putea rezulta în urma consultărilor, dacă se va dovedi a fi în interesul elevilor, cel mai devreme din toamna anului 2022 ”, a declarat Sorin Cîmpeanu la B1TV.

Citeste si: Ministerul Educaţiei propune extinderea anului şcolar: Elevii vor avea vacanţe mai dese şi mai scurte

Sorin Câmpeanu: "Pledăm pentru extinderea duratei anului şcolar"

Elevii ar putea reveni la şcoală la 1 septembrie, odată cu profesorii, a precizat ministrul Cîmpeanu, care mai spune că, îndiferent de variata pe care se va merge, va propune extinderea anului şcolar, începând cu septembrie 2022.

Citeste si: Greutate si inaltime copii in functie de varsta- catena.ro

Citeste si: Sora lui Jador rupe tăcerea despre decizia luată de manelist, după ce a anunțat despărțirea de Oana Ciocan: „Așa e mai bine pentru el”. Camelia Dumitrache a vorbit fără rețineri despre asta- wowbiz.ro

„Acest an şcolar 2021-2022 ar urma să înceapă cursurile pe data de 13 septembrie. Sigur pledăm pentru  extinderea duratei anului şcolar. În acelaşi timp este nevoie şi de predictibilitate. Ministerul Educaţiei este dispus să ia în considerare reanalizarea structurii anului şcolar, cu o singură condiţie. Această solicitare să fie făcută prin consens de către partenerii de dialog social”, a afirmat Sorin Cîmpeanu, într-o intervenţie telefonică duminică la Digi 24.

Citeste si: VIDEO| Moartea şocantă a unui student

Care sunt avantajele revenirii la o structură pe trimestre

Ministrul Educației a explicat și care ar fi avantajele revenirii la o structură pe trimestre a anului școlar. Între aceste avantaje, se numără și evaluările mai frecvente.

„Sunt argumente pro și sunt argumente contra. Până în anul 1999, învățământul preuniversitar a funcționat pe trimestre. Repet, sunt argumente pro și contra, nu mă pot antepronunța. Vom vedea ce rezultă din aceste consultări. Important este să fie cea mai potrivită structură în interesul pregătirii elevilor. O evaluare, spre exemplu, pe trei trimestre, în loc de două semestre, ar putea fi un avantaj, evaluări mai frecvente”, a mai spus ministrul Educației.

Citeste si: VIDEO| Episod halucinant în grădiniţă


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si