Oferta de 20 miliarde de dolari făcută de Adobe pentru cumpărarea firmei de design Figma face ca participația CEO-ului Dylan Field să ajungă la 2 miliarde de euro.
Dylan Field este cel mai nou intrat în topul miliardarilor americani, potrivit Business Insider.
Când compania de software de design Figma își începea activitatea, Dylan Field, co-fondatorul și CEO-ul companiei, s-a confruntat cu o mare problemă.
Deși potențialii clienți erau entuziasmați de produsul Figma, ei ezitau să abandoneze instrumentele existente.
Cum a ajuns Figma să valoreze 20 de miliarde dolari
Figma a spart gheața abia când Field și colegii ei au convins un alt startup, Coda, să le folosească produsul.
Era prima dată când convingeau o întreagă echipă de proiectare să folosească produsul Figma.
„Am fost puțin surprinși, dar și încântați”, a declarat pentru Business Insider Claire Butler, un director senior de marketing, cea care a fost una dintre primii angajați ai Figma.
Dylan Field a fondat Figma în 2012 dintr-o idee care a venit în timp ce era bursier Thiel Fellowship for Entrepreneurs.
De atunci, Figma a crescut enorm și produsul a devenit foarte apreciat de o mare parte a comunității de design.
Dylan Field a renunțat la facultate pentru visul său
Field, 30 de ani, născut în San Francisco Bay Area și crescut în Sonoma County, a devenit interesat de design începând din liceu.
În timp ce studia la Brown, a decis să se specializeze în informatică.
După ce a făcut un stagiu de design de produs la agregatorul de știri Flipboard, a decis să nu se mai întoarcă la școală.
La 19 ani a obținut bursa Thiel, acela fiind momentul în care a conceput, împreună cu prietenul său Wallace, Figma.
Deși Figma a fost înființată în 2012, a lansat primul său produs abia în 2015, lansând o metodă de plată în 2017.
De asemenea, Field a trebuit să învețe să fie CEO după ce a lucrat doar ca stagiar, așa cum a mărturisit anterior pentru Business. Insider.
La începutul istoriei companiei, a spus Field, s-a confruntat cu un potențial exod de angajați și a trebuit să învețe să fie mai deschis la feedbackul primit de la oameni și să delege mai multe responsabilități către echipa sa.
După încheierea tranzacției, Figma va rămâne o unitate autonomă în cadrul Adobe.
Dylan Field, care va continua să conducă compania, va raporta lui David Wadhwani, președintele Adobe Digital Media Business.