Compania va oferi reduceri la rata dobânzii, amânări de plată sau prelungirea împrumutului fără dobândă. Clienții care au fost afectați: au devenit șomeri, sunt în carantină sau care se confruntă cu alte presiuni financiare pe bugetul familiei din cauza pandemiei, sunt rugați să contacteze CreditPrime online sau la telefon. Compania va examina toate aplicările și va evalua situația fiecărui client individual.

Rucsandra Larisa Stanciu, Director General al EcoFinance România comentează: “Considerăm că este responsabilitatea noastră să ajutam pe cei care au fost afectați financiar de această criză pandemică.

Sperăm ca această situație sa se rezolve în curand, dar între timp oferim clienților noștri o modalitate de a-și ușura povara financiară”

Aceste măsuri se vor aplica pentru plățile făcute în Martie 2020, însă, se pot extinde dacă situația o cere. CreditPrime nu va iniția, de asemenea, noi cesiuni de creanțe și executări silite în această perioadă.

Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Citeste si: Femeie din Târgu Jiu, care abia se deplasează pe picioare cu un cadru, filmată în timp ce se urcă la volan și conduce- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro

Pentru informații suplimentare, contactați: 

Julija Kondratovica

PR Manager, EcoFinance 

e:mail: [email protected]


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si