Tot azi, organizatorii au lansat un număr limitat de bilete la un preţ redus cu 75% pentru cei care doresc să isi asigure un loc pentru ediţia 2018, care va avea loc în 14 si 15 iunie 2018.
Noile bilete se pot comanda aici.
Ediţia de anul acesta a adunat aproape 3.400 de persoane în cele două zile de festival.
Iată mai jos cifrele exacte ale ediţiei 2017:
4.147 bilete vândute
3.397 bilete validate la intrare
178 speakeri si invitaţi au urcat pe cele 6 scene
Citeste si: Tânăra care a scăpat din casa lui Gherghe Dincă rupe tăcerea: „Eram însărcinată și...”- wowbiz.ro
+100 de ore de conţinut au fost livrate
+50 expozanţi si parteneri
16 startupuri au urcat pe scena, din 216 care au aplicat
800+ companii au fost reprezenate (ca participanţi corporate, sponsori, parteneri)
Participanţi (minim unul) din 18 ţări, din care 65% România
3,720 beri( Ciuc, Silva and Strongbow) adică 1,227 litri s-au consumat în The Summer Playground
2,400 sticle de Pepsi
4,150 sticle de Aqua Carpatica, adică 2.175 litrii
+ nu mai puţin de 13.500 de doze de cafea Beanz
Referindu-se la acest aspect, organizatorii apreciază că raportul cafea/alcool a fost unul corect, respectându-se în acest sens spiritul festivalului.
Prezentările de la iCEE.fest 2017 vor fi disponibile în curând, via iCEE.academy şi in aplicaţia festivalului, doar pentru participanţii care deţin un cod de bilet valid.
iCEE.fest este posibil, în primul rând, datorită celor care au cumpărat bilete, fie ca vorbim despre companii sau persoane fizice.
În al doilea rând, datorită sponsorilor: Orange, alături de festival încă de la prima ediţie, BCR, Volkswagen, Carrefour, Xaxis, EY Romania şi NN Romania.
Parteneri au mai fost: KLM, Uber, Beanz Café, Smart Ad Server, iFuse, TP Link, Pepsi, Syscom Digital, Ciuc, Aqua Carpatica, Logitech, Gateway, Zelist, Ubikubi, The Home, Zest Collective, Boiron.