Mai mult decât atât, cei care îşi doresc să ştie ce este KRUK România SRL, pot avea în vedere că societatea comercială asigura inclusiv servicii de gestionare creanţe ale firmelor care asigură servicii diverse, precum leasing financiar, telefonie prin cablu, platforme web, utilităţi şi diferite bunuri.
De asemenea, în cazul în care un client are restanţe la plata datoriei către o bancă, KRUK se poate implica în recuperarea creanţei într-un mod avantajos pentru client, prin faptul că oferă soluţii pentru eşalonarea datoriilor, raportate la situaţia financiară pe care acesta o are în momentul respectiv.
De altfel, avantajele pe care KRUK le asigura clienţilor cu datorii sunt numeroase şi, unul dintre cele mai importante, dacă nu chiar cel mai important, constă în modul în care se realizează comunicarea şi interacţiunea cu clienţii.
Ce este eKRUK şi cum ajută în mod real clienţii companiei?
În ideea în care comunicarea este un proces deosebit de important pentru legătura care se creează între clienţi şi reprezentanţii companiei a fost dezvoltată platforma web eKRUK. Scopul pe care KRUK îl are este într-adevăr recuperarea datoriilor, însă nu oricum! Pentru companie este important
ca toţi clienţii cu dosare la KRUK să îşi recâştige credibilitatea financiară.
Citeste si: Prognoză sumbră despre cursul valutar. Euro atinge pragul de 5 lei
Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Dacă până la implementarea platformei web în mediul online, comunicarea cu clienţii se realiza doar telefonic sau prin întâlniri, eKRUK este în acest moment un canal eficient de comunicare online cu aceştia. Cum platforma este uşor de folosit şi foarte accesibilă, poate fi accesată de toţi clienţii persoane fizice, cărora KRUK le administrează datoriile.
Bineînţeles, eKRUK nu reprezintă singura formă de comunicare între companie şi clienţi.
Reprezentanţii KRUK continua să comunice cu debitorii prin telefon, e-mail sau întâlniri faţă în faţă.
Cine sunt clienţii KRUK România şi cum îi reprezintă eficient compania?
Clienţii KRUK sunt persoane fizice şi companii care, din anumite motive, ajung să se confrunte cu probleme în restituirea datoriilor. Cu aceştia compania construieşte relaţii pozitive, respectând ceea ce recomandă normele sociale şi ceea ce prevede legislaţia românească cu privire la rambursarea datoriilor.
Datoriile pe care clienţii le au se materializează printre altele în creanţe la bănci, furnizori de utilităţi, operatori de telefonie/TV, furnizori de bunuri, producători de bunuri.
Citeste si: Pensiile, majorate cu 40%
Devenind clienţi KRUK, oamenii care au datorii pot să le achite, eşalonat, în rate stabilite în funcţie de situaţia financiară pe care o au. Printr-un proces de comunicare corect, aceştia ajung să evite situaţiile de executare silită, prin urmare vor evita costurile executării silite pe care ar trebui să le plătească.
Citeste si: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei- kfetele.ro
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Citeste si: Imagini fără precedent cu suprafața Soarelui, la cea mai înaltă rezoluție de până acum: „Arată în detaliu frumusețea câmpului magnetic”- antena3.ro
Faptul că societatea propune un proces de colectare particularizat fiecărui client în parte, nu poate fi decât un avantaj pentru aceştia. Compania îşi încurajează clienţii să îşi plătească ratele la timp pe platforma e-kruk.ro, în ideea în care aceasta este abordarea prin care poate elimina riscul unor complicaţii, precum executarea silită.