De asemenea, în luna iunie 2019, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna precedentă, atât ca serie brută, cu 0,1%, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu 1,3%.
Citeste si: VIDEO| Electrocasnicele inteligente nu costă puțin, dar au și avantaje pe măsură. Care sunt prețurile
Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut, atât ca serie brută, cu 4,9%,cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu 5,7%.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
În luna iunie a acestui an, comparativ cu luna mai, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna iunie 2019, comparativ cu luna precedentă, a crescut pe ansamblu cu 0,1% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+0,4%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+0,3%).
Citeste si: VIDEO| Dăm cei mai mulți bani pe mâncare Vânzările de produse nealimentare au scăzut cu 0,3%. Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna iunie 2019, comparativ cu luna precedentă a crescut, în ansamblu, cu 1,3%, datorită creşterilor înregistrate la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+3,1%), vânzările de produse nealimentare (+1,6%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+0,6%).