Lucrarile la tronsonul lung de 64 kilometri sunt in intârziere, firma spaniola Corsan, care a câstigat contractul in vara anului trecut, nu si-a indeplinit obligatiile contractuale, nici macar dupa ce a fost penalizata cu 75 milioane de lei de catre CNAIR.

”Firma constructoare, demonstrând ca este in incapacitate financiara si organizatorica, a transmis o Notificare prin care solicita rezilierea contractului”, se arata in comunicat, potrivit News.ro.

Probabilitatea ca CNAIR sa preia aceasta lucrare in regie proprie, o solutie care ar putea grabi finalizarea lucrarilor, sunt minime, potrivit specialistilor consultati de News.ro, iar CNAIR ia in calcul doar o noua licitatie.

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

Citeste si: Dunărea a inundat Budapesta și încă nu a ajuns viitura maximă. Orban: „Ne-am pregătit pentru un nivel al apei de 9 metri”- wowbiz.ro

”Având in vedere situatia existenta, pentru ca acest proiect sa poata fi finalizat, singura optiune pe care o poate lua compania este aceea de a rezilia actualul contract si de a relicita proiectul ”, se arata in comunicat.

Directorul CNAIR, Catalin Homor, a declarat in luna iulie, intr-un interviu acordat News.ro, ca tronsonul Suplacu de Barcau- Bors are sanse serioase de a fi terminat in urmatorul an si jumatate.

Pe acest sector, unde a lucrat firma americana Bechtel, lucrarile sunt finalizate in proportie de peste 50%.

In luna septembrie, ministrul Transporturilor, Sorin Buse, nemultumit de mobilizarea constructorului, a declarat ca nu exclude varianta rezilierii contractului.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si