Lucrarile la tronsonul lung de 64 kilometri sunt in intârziere, firma spaniola Corsan, care a câstigat contractul in vara anului trecut, nu si-a indeplinit obligatiile contractuale, nici macar dupa ce a fost penalizata cu 75 milioane de lei de catre CNAIR.
”Firma constructoare, demonstrând ca este in incapacitate financiara si organizatorica, a transmis o Notificare prin care solicita rezilierea contractului”, se arata in comunicat, potrivit News.ro.
Probabilitatea ca CNAIR sa preia aceasta lucrare in regie proprie, o solutie care ar putea grabi finalizarea lucrarilor, sunt minime, potrivit specialistilor consultati de News.ro, iar CNAIR ia in calcul doar o noua licitatie.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
”Având in vedere situatia existenta, pentru ca acest proiect sa poata fi finalizat, singura optiune pe care o poate lua compania este aceea de a rezilia actualul contract si de a relicita proiectul ”, se arata in comunicat.
Directorul CNAIR, Catalin Homor, a declarat in luna iulie, intr-un interviu acordat News.ro, ca tronsonul Suplacu de Barcau- Bors are sanse serioase de a fi terminat in urmatorul an si jumatate.
Pe acest sector, unde a lucrat firma americana Bechtel, lucrarile sunt finalizate in proportie de peste 50%.
In luna septembrie, ministrul Transporturilor, Sorin Buse, nemultumit de mobilizarea constructorului, a declarat ca nu exclude varianta rezilierii contractului.