In articol:
"Având în vedere necesitatea de a asigura unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea infecţiilor de natură virală, precum şi numărul mare de petenţi care se deplasează din întreaga ţară la sediul instituţiei pentru a solicita informaţii sau a depune documente, Autoritatea Naţională pentru Restituirea Proprietăţilor (A.N.R.P.)
Ca urmare, ANRP îşi va modifica programul de audienţe telefonice, va desemna în mod suplimentar persoane calificate şi va aloca mai mult timp pentru această activitate.
Citeste si: VIDEO| Anunț de ultimă oră: Cum se simte primul român diagnosticat cu coronavirus?
O instituție din România a decis ca activitatea de relaţii cu publicul să se facă doar telefonic sau prin poştă pentru a preveni CORONAVIRUSUL
Astfel, de luni până joi, informaţiile vor fi oferite telefonic pe toată durata programului de lucru, respectiv de la ora 09:00 la ora 17:00, nu doar de la ora 12:00 la ora 16:00, ca în prezent. Se vor acorda audienţe telefonice şi în ziua de vineri, în intervalul orar 09:00 – 14.00.
"Pentru ca activitatea de informare să fie eficientă, insistăm ca persoanele să ne contacteze doar la numărul de telefon alocat domeniului de activitate al instituţiei care corespunde, punctual, nevoii de informare:
Citeste si: VIDEO| Revoltă din cauza coronavirusului, la Nucșoara. Localnicii au ieșit în stradă
021-200 94 71- pentru probleme legate de modul de soluţionare a dosarelor constituite în temeiul Legii nr. 10/2001;
021-200 94 70- pentru probleme legate de modul de soluţionare a dosarelor constituite în temeiul legilor de fond funciar;
021-200 94 60- pentru probleme legate de emiterea titlurilor de plată şi a certificatelor de deţinător de puncte;
021-200 94 85- pentru probleme legate de modul de soluţionare
021-200 94 68- pentru probleme legate de modul de soluţionare a dosarelor constituite de culte religioase şi minorităţi naţionale", arată ANRP.
Institiţia atrage atenţia că apelarea unui alt număr de telefon decât cel alocat strict unei problematici nu va conduce la primirea unui răspuns şi, pe de altă parte, va bloca accesul altor persoane interesate de domeniul respectiv.
În situaţia în care se urmăreşte completarea dosarelor de despăgubiri cu documente, se recomandă înaintarea acestora către ANRP prin Poşta Română sau alte servicii de curierat, cu confirmare de primire.
Citeste si: Declarațiile de pe patul de spital ale italianului infestat cu coronavirus
Pentru transmiterea unor documente în copie sau a unor petiţii, ANRP pune la dispoziţie următoarele adrese de email: petitii@anrp.gov.ro – Legea nr. 10/2001; petitii.ff@anrp.gov.ro – legile fondului funciar; plati@anrp.gov.ro – emiterea titlurilor de plată şi a certificatelor de deţinător de puncte; legea290@anrp.gov.ro; legea9@anrp.gov.ro; culte@anrp.gov.ro.
"La solicitarea expresă a petenţilor, pentru corespondenţa electronică primită la adresele de mai sus până în ora 14:00, vom trimite în aceeaşi zi numărul cu care au fost înregistrate documentele/ petiţiile. Pentru corespondenţa primită după ora 14:00, numărul de înregistrare va fi comunicat în ziua următoare", precizează instituţia.
Citeste si: Dieta minune! Cum a reușit Andra să slăbească 15 kilograme
Conform sursei citate, la sediul ANRP se acordă consiliere, lunar, unui număr mediu de 750 de persoane, în timp ce alte aproximativ 500 de persoane depun documente la Registratura Generală, aflată în acelaşi spaţiu.