Recesiunile din 2009 si 1990 sunt exemple clare despre succesul unor afaceri care există și astăzi datorită acțiunilor pe care le-au intreprins atunci managerii. De exemplu, în timpul recesiunii din 2009, Amazon nu și-a oprit campaniile de marketing, ba chiar a lansat un nou produs, Kindle. Vânzările sale au crescut cu 28%.

În anii ‘90, cand McDonald's a renunțat la bugetul de marketing, Taco Bell și Pizza Hut au făcut exact contrariul și au crescut astfel gradul de vizibilitate în rândul clienților din sectorul fast-food.

Iată 4 soluții recomandate de specialițti pe care orice companie ar trebuie sa le implementeze în perioada pandemiei, pentru succesul business-ului.

SEO Local

În timpul pandemiei, consumatorii caută produse și servicii locale mai mult ca niciodată. Dezvoltarea prezenței online a oricărei companii cu ajutorul SEO Local este cea care duce la atragerea de noi clienți în proximitatea acestora. Pentru a crește vizibilitatea și încrederea în business, este foarte important ca site-urile sa aibă:

• detalii de contact actualizate pe toate platformele pe care le folosiți pentru promovare.

• cont Compania mea pe Google.

• recenzii de la clienți pentru a crește imaginea brandului.

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

• conținut relevant și actualizat.

SEO, succesul oricărui business în pandemie
SEO, succesul oricărui business în pandemie

Conținutul relevant

Unul dintre secretele unei bune optimizări consta în conținutul pe care fiecare website îl oferă userilor. Site-urile pe care sunt încărcate mai mult de 16 postări pe luna au de aproape 3,5 ori mai mult trafic comparativ cu cele care publică mai puțin de patru postări pe luna, de exemplu, conform site-ului business.com.

Conținutul postat cu o anumită frecvență și actualizarea celui existent semnalează motoarelor de căutare că website-ul dispune de conținut relevant, ceea ce conferă o mai buna indexare și va duce, într-un final, la creșterea conversiilor, ne recomandă și specialiștii r2.ro.

Pagina dedicată COVID-19

În plină pandemie, specialiștii recomandă ca fiecare site să aibă câte o pagina dedicată COVID-19. Care sunt beneficiile?

În primul rând, conținutul acestei pagini poate echilibra traficul site-ului, în condițiile în care acesta a fost afectat. În plus, astfel de informații despre activitatea business-ului în perioada COVID-19 consolidează și imaginea brandului.

De exemplu, pentru un restaurant, pot fi explicate măsurile de precauție care au fost luate pentru siguranța alimentară sau dacă există sau nu posibilitatea de livare acasă.

Citeste si: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei- kfetele.ro

Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro

Citeste si: Imagini fără precedent cu suprafața Soarelui, la cea mai înaltă rezoluție de până acum: „Arată în detaliu frumusețea câmpului magnetic”- antena3.ro

Pentru business-uri care se ocupă cu vânzarea cu amănuntul, informarea clienților în cazul în care magazinele fizice sunt închise și detalii despre comercializarea online.

În situația în care există campanii de redirecționare a vânzarilor către fonduri de ajutor, pot fi expuse detalii despre aceasta acțiune.

Conținutul video

Nu mai este un secret pentru nimeni că videoclipurile au o pondere din ce în ce mai mare în online și reprezintă o piesă de rezistență pentru a crește imaginea oricărui brand. Conținutul video este o parte importantă a strategiilor de SEO din următoarele motive:

• accesul la internet și folosirea dispozitivelor mobile sunt în continuă creștere, iar videoclipurile reprezintă cel mai simplu mod de a consuma conținut pe ecrane mici.

• motoarele de căutare preferă să ofere o varietate de tipuri de rezultate ale căutarii pentru cuvinte cheie extinse, și iau în considerare orice tip de conținut, inclusiv video.

În concluzie, campaniile de optimizare SEO sunt cele care asigură vizibilitatea oricărui business, atât în pandemie, dar și post-pandemie. Specialiștii le atrag atenția companiilor care aleg să intre într-un con de umbră în această perioadă că vor face eforturi suplimentare pentru a-și recaștiga încrederea de dinainte de COVID-19. În plus, concurența nu doarme niciodata!


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si