Compania anunță că dorește să-și mențină serviciile sigure și să încurajeze respectul reciproc în comunitate, atât pentru utilizatori cât și pentru șoferii parteneri.

Evaluarea de la finalul curselor chiar contează. Feedback-ul nu reprezintă doar un motiv de laudă printre prieteni, ci și un mod prin care utilizatorii pot comunica companiei dacă au avut o călătorie plăcută, bazată pe respect, precizează Uber.

Șoferii parteneri sunt evaluați după o serie de criterii: dacă au oferit asistența cerută de utilizator, dacă întreaga călătorie s-a desfășurat în siguranță, dacă au tratat călătorul cu respect și l-au făcut să se simtă confortabil

etc. Însă lucrurile funcționează și viceversa, iar șoferii evaluează utilizatorii la finalul curselor. Responsabilitatea lor presupune să trateze atât șoferul, cât și automobilul acestuia cu respect, să nu-i ceară să depășească limita de viteză din cauza unor posibile întârzieri și să nu fie nepoliticoși sau abuzivi față de șoferii parteneri. Uber nu încurajează astfel de comportamente din partea șoferilor, dar nici a călătorilor.

Citeste si: VIDEO| Scandal uriaș între șoferii de la o companie de ridesharing și taximetriști. Cum s-a încheiat totul

Citeste si: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti- catena.ro

Citeste si: Antonia s-a trezit cu un mesaj de la fiul lui Ștefan Bănică Jr. după ce a publicat o fotografie provocatoare pe internet. Ce replică i-a dat lui Radu Bănică când a văzut reacția pe care a avut-o?- wowbiz.ro

Pentru șoferii parteneri, respectul pentru mașinile personale este una dintre cele mai importante valori, întrucât acestea reprezintă locul în care își petrec ziua de lucru.

Chiar dacă majoritatea curselor se desfășoară fără incidente, există întotdeauna și mici evenimente neplăcute pentru șoferii parteneri. Tocmai de aceea, ca parte a Ghidului Comunității Uber, compania lansează un nou sistem de evaluare a șoferilor, care promovează un comportament standard respectat de toți cei care folosesc aplicația Uber- fie utilizatori sau șoferi parteneri.

„Majoritatea șoferilor parteneri Uber sunt respectuoși și atenți, iar datele ne arată că un alt avantaj al platformei noastre este și calitatea utilizatorilor.

Totuși, șoferii reprezintă o parte fundamentală a comunității noastre și vrem să ne asigurăm că lucrează într-un mediu sigur și confortabil.
Avem deja un proces prin care îi eliminăm din platformă pe acei puțini șoferi cu un rating slab. Iar astăzi lansăm un sistem cu ajutorul căruia să îndepărtăm utilizatorii care primesc feedback negativ constant și prin care să arătăm șoferilor parteneri că suntem și de partea lor. Asigurăm, astfel, calitatea comunității noastre”, a spus Nicoleta Schroeder, Manager General Uber România.

Atunci când utilizatorii primesc în mod constant feedback negativ și evaluări slabe, aceștia vor primi o notificare în aplicație, alături de sugestii de îmbunătățire. În cazul în care feedback-ul negativ continuă, următorul pas va fi suspendarea temporară a contului, pentru o săptămână. Dacă situația se repetă, există posibilitatea dezactivării definitive.

Citeste si: Laurențiu Reghecampf, dezvăluiri cutremurătoare despre ziua în care tatăl său s-a stins din viață: „A avut foarte multe momente când s-a simțit rău, dar mama mereu a fost lângă el.”- kfetele.ro

Citeste si: Cerințele care trebuie respectate cu sfințenie! Ce le-a cerut Maluma organizatorilor Neversea pentru a cânta la festival- radioimpuls.ro

Citeste si: VIDEO| Scandalul aplicatiilor de ride-sharing aruncă prețurile în aer. Ce impozit plătește Uber

„Această nouă politică are la bază corectitudinea. Astfel, oricine se poate bucura de siguranță, respect și experiențe pozitive cu Uber atât timp cât își tratează partenerii de călătorie de la egal la egal”, precizează compania.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si