Compania anunță că dorește să-și mențină serviciile sigure și să încurajeze respectul reciproc în comunitate, atât pentru utilizatori cât și pentru șoferii parteneri.

Evaluarea de la finalul curselor chiar contează. Feedback-ul nu reprezintă doar un motiv de laudă printre prieteni, ci și un mod prin care utilizatorii pot comunica companiei dacă au avut o călătorie plăcută, bazată pe respect, precizează Uber.

Șoferii parteneri sunt evaluați după o serie de criterii: dacă au oferit asistența cerută de utilizator, dacă întreaga călătorie s-a desfășurat în siguranță, dacă au tratat călătorul cu respect și l-au făcut să se simtă confortabil

etc. Însă lucrurile funcționează și viceversa, iar șoferii evaluează utilizatorii la finalul curselor. Responsabilitatea lor presupune să trateze atât șoferul, cât și automobilul acestuia cu respect, să nu-i ceară să depășească limita de viteză din cauza unor posibile întârzieri și să nu fie nepoliticoși sau abuzivi față de șoferii parteneri. Uber nu încurajează astfel de comportamente din partea șoferilor, dar nici a călătorilor.

Citeste si: VIDEO| Scandal uriaș între șoferii de la o companie de ridesharing și taximetriști. Cum s-a încheiat totul

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Pentru șoferii parteneri, respectul pentru mașinile personale este una dintre cele mai importante valori, întrucât acestea reprezintă locul în care își petrec ziua de lucru.

Chiar dacă majoritatea curselor se desfășoară fără incidente, există întotdeauna și mici evenimente neplăcute pentru șoferii parteneri. Tocmai de aceea, ca parte a Ghidului Comunității Uber, compania lansează un nou sistem de evaluare a șoferilor, care promovează un comportament standard respectat de toți cei care folosesc aplicația Uber- fie utilizatori sau șoferi parteneri.

„Majoritatea șoferilor parteneri Uber sunt respectuoși și atenți, iar datele ne arată că un alt avantaj al platformei noastre este și calitatea utilizatorilor.

Totuși, șoferii reprezintă o parte fundamentală a comunității noastre și vrem să ne asigurăm că lucrează într-un mediu sigur și confortabil.
Avem deja un proces prin care îi eliminăm din platformă pe acei puțini șoferi cu un rating slab. Iar astăzi lansăm un sistem cu ajutorul căruia să îndepărtăm utilizatorii care primesc feedback negativ constant și prin care să arătăm șoferilor parteneri că suntem și de partea lor. Asigurăm, astfel, calitatea comunității noastre”, a spus Nicoleta Schroeder, Manager General Uber România.

Atunci când utilizatorii primesc în mod constant feedback negativ și evaluări slabe, aceștia vor primi o notificare în aplicație, alături de sugestii de îmbunătățire. În cazul în care feedback-ul negativ continuă, următorul pas va fi suspendarea temporară a contului, pentru o săptămână. Dacă situația se repetă, există posibilitatea dezactivării definitive.

Citeste si: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei- kfetele.ro

Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro

Citeste si: Imagini fără precedent cu suprafața Soarelui, la cea mai înaltă rezoluție de până acum: „Arată în detaliu frumusețea câmpului magnetic”- antena3.ro

Citeste si: VIDEO| Scandalul aplicatiilor de ride-sharing aruncă prețurile în aer. Ce impozit plătește Uber

„Această nouă politică are la bază corectitudinea. Astfel, oricine se poate bucura de siguranță, respect și experiențe pozitive cu Uber atât timp cât își tratează partenerii de călătorie de la egal la egal”, precizează compania.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si