Patania omului este din 2 august anul acesta, cand, insetat, a mers in hipermarket pentru a-si cumpara o cutie de suc de coacaze. Nu s-a gandit o secunda ca licoarea ar putea fi expirata, mai ales ca gustul era neschimbat. Abia dupa ce a golit recipientul, ochii i-au cazut pe termenul de valabilitate.
Socat, barbatul a facut cale-ntoarsa si a luat la rand tot raftul cu sucuri.
O reprezentanta a magazinului vine la biroul de relatii cu clientii, unde barbatul cerea explicatii! Pret de cateva minute bune, poarta o discutie telefonica, probabil cu managerii sai. Nu stim exact care au fost replicile, dar, la final, femeia isi pune tarana in cap. "Totul e expirat. Stati o secunda, ca eu nici nu stiu ce solutie sa va ofer la treaba asta.
Iar continuarea este… de poveste. "Nicio scuza nu cred ca va incalzeste pe dumneavoastra cu nimic. Doamne fereste, sa nu patesc ceva. In cazul in care patiti ceva, si eu nu-mi doresc treaba asta, noi va putem plati tratamentul, fara niciun fel de problema.", i-a transmis angajata.
Ei, parca pe asta n-am mai auzit-o pana acum.
Am cerut si noi un punct de vedere reprezentantilor lantului de magazine, dar, pana in acest moment, nu am primit niciun raspuns.
Speram ca nici clientul patit nu a avut nevoie de vreun ban de tratament.
Asadar.... Stiti vorba: "frica pazeste bostanaria"! Mai bine verificati termenul fiecarui produs alimentar pe care il cumparati, indiferent de magazin.
Citeste si: Cercetătorii au descoperit „timpul negativ” într-un experiment de fizică cuantică- antena3.ro