In articol:
- Publicitatea stradală
- Cum se face alegerea unui panou publicitar
- Print outdoor, cea mai bună soluție pentru un impact vizual maxim
Există numeroase forme de publicitate cu care intrăm în contact zilnic și cărora, mai mult sau mai puțin conștient, le reținem mesajele.
Publicitatea stradală
Tehnologia a evoluat enorm, și multe dintre activitățile obișnuite au trecut în mediul online, iar pandemia de noul coronavirus a contribuit din plin la această situație.
Cu toate acestea, publicitatea stradală, sau outdoor, cum mai este numită, încă nu și-a spus ultimul cuvânt și este, încă, o excelentă sursă de promovare a unui anume produs, brand sau marcă în rândul consumatorilor. Indiferent care este domeniul de activitate, o firmă care se folosește de un print outdoor are toate șansele ca mesajul să ajungă mai repede în rândul unui grup mare de
Dar, hai să vedem împreună care ar fi principalele avantaje ale publicității stradale.
Expunere non stop
Pentru că se folosește un print outdoor, mesajul care vrei să ajungă la public este expus non stop, atât pe timpul zilei, dar și al nopții. Este o excelentă strategie de marketing care te ajută să crești mult notorietatea unui produs, a unui brand sau a unui serviciu.
Citeste si: Asigurare casco auto- protejează-ți mașina de posibile evenimente neplăcute
Pentru că mesajul este zilnic la îndemâna lor, oamenii te vor alege pe tine, deoarece le este mult mai ușor așa.
Impact puternic
Dacă departamentul de marketing al firmei tale, sau poate o echipă de specialiști pe care ai angajat-o pentru a se ocupa de acest aspect știu cum să ”jongleze” perfect cu anumite reguli de design care trebuie respectate, formatul, conceptual grafic și multe altele, atunci impactul pe care îl va avea publicitatea stradală
Și, trebuie să recunoaștem că și locația este importantă, deoarece orice panou publicitar amplasat într-un ”vad bun”, va avea o mulțime de oameni care îl vor viziona și astfel, o bună parte din ei îți vor deveni clienți.
Citeste si: Forbes estimeaza ca Bill Gates are o avere de 134,2 miliarde de dolari
Raport bun cost-beneficii
După cum aminteam ceva mai sus, un print outdoor bun, amplasat într-o locație potrivită, îți aduce numeroase vizualizări și un număr important de clienți. Și, dacă ar fi să facem un fel de raport între costuri și beneficii, vei vedea că este unul foarte avantajos pentru tine.
În plus, cu siguranță există unii oamenii care vor vedea de mai multe ori mesajul tău, așa că din nou ești în câștig. De asemenea, este mult mai ușor să ajungi la publicul țintă dorit de tine.
Cum se face alegerea unui panou publicitar
Am discutat, pe scurt, despre avantajele pe care le are publicitatea stradală sau outdoor. Dar, știi cum se face alegerea unui panou publicitar care să nu se piardă în mulțime ci să iasă în evidență, fără însă să fie deranjant astfel încât efectul obținut să fie total invers celui dorit de tine? Nicio problemă dacă simți că este ceva peste puterile tale, poți oricând apela la o echipă de advertising care să îți vină în ajutor, și care să îți spună și care ar fi modelul de panou care ți se potrivește, dar și cele mai bune locații.
Evident, și punctul tău de vedere, viziunea ta, este una foarte importantă, dar pentru că ei sunt profesioniști în domeniu, te vor ajuta cu crearea unui print outdoor care va impresiona potențialul client în doar câteva secunde.
Print outdoor, cea mai bună soluție pentru un impact vizual maxim
Atunci când vine vorba despre publicitatea stradală, un print outdoor este cea mai bună soluție pentru un impact vizual maxim în rândul publicului și, în plus, este astfel conceput încât nu contează cât de dificile sunt condițiile meteorologice, el să facă față cu succes.
Citeste si: Emma Răducanu este dornică să ajungă în semifinale la Transylvania Open
Chiar și în condițiile în care lumea online-ului pare să cucerească noi și noi teritorii, firmele tot preferă printul outdoor pentru promovare, pentru că mesajul ajunge mai ușor la public și nici nu costă chiar atât de mult precum alte metode de promovare.
Mesajul transmis
Pentru a avea certitudinea că mesajul pe care vrei să îl transmiți este unul cu un mare impact, trebuie ca totul să fie perfect. Astfel, imaginile, textul, modul în care a fost realizată grafica unui print outdoor trebuie să formeze un tot unitar.
Nu folosi texte prea lungi, greu de reținut, ci simplu și la obiect. De asemenea, culorile folosite, dar și designul trebuie să corespundă bine brandului tău.
O adevărată formă de artă
Chiar dacă poate ți se pare o exagerare, să știi că publicitatea stradală poate fi comparată chiar și cu o adevărată formă de artă. Prin urmare, este important ca totul să fie perfect: mesajul, designul, textul, imaginile, tehnologia de imprimare, calitatea suporturilor.
Citeste si: Bilanț coronavirus, 26 octombrie 2021. Câte cazuri și câte decese noi s-au înregistrat în ultima zi
Consumatorii, potențialii clienți, au nevoie de un mesaj clar, care nu este greu de reținut, și să îl poată asocial ușor cu brandul. În caz contrar, mesajul tău nu va avea impactul dorit.
Nu ești pe stradă, nu exiști ca firmă!
Nu, nu este deloc un slogan menit să te facă să apelezi și tu la publicitatea stradală, ci un mare adevăr. Chiar și marile firme au înțeles perfect acest aspect și de aceea îi oferă respectul pe care îl merită. Prin urmare, nu renunța la această variantă de a te face cunoscut în rândul
consumatorilor, pentru că încă este varianta cea mai sigură și mai avantajoasă pentru tine!