In 2007 Rus a deschis propria agentie web la Cluj. Principalele servicii oferite clientilor erau cele de SEO. Majoritatea clientilor vindeau obiecte de lux, care vizau elita. I-a venit ideea sa iasa si el pe piata cu niste produse premium, asa a ales fotoliile de masaj de la Panasonic. Fiind un brand cunoscut comenzile au inceput relativ repede. „Practic, lucram direct cu banii clientului. Plateau produsul si il livram in sapte zile“, detaliaza Rus.
Dar Panasonic a stopat productia pentru o perioada de timp si pentru a nu pierde piata pe care deja incepuse sa o formeze pe plan local, Rus s-a gandit sa produca un brand propriu. In lipsa unei alternative mai apropiate geografic, a inceput sa viziteze producatori din China, Japonia şi Taiwan.
Primul import mai mare l-a facut in 2012, cand a riscat 28.000 de dolari achizitionand un container cu fotolii.
Citeste si: Tânăra care a scăpat din casa lui Gherghe Dincă rupe tăcerea: „Eram însărcinată și...”- wowbiz.ro
Peste 80% din vanzari sunt destinate utilizatorilor casnici, restul fiind distribuit catre cabinete medicale si dealeri care plaseaza fotoliile in centre comerciale ori zone de asteptare.
Daca anul trecut a vandut fotolii pentru masaj de doua milioane de euro, jumatate din suma fiind realizata din exporturi, pentru 2018 estimeaza venituri totale de peste trei milioane de euro
Sursa: newmoney.ro