In articol:
- A vrut să urce în tractorul aflat în mers și a murit
- Un influencer a murit după ce a băut în direct mai multe sticle de alcool
Un bărbat s-a stins din viață, la 65 de ani, după ce a făcut un gest nesăbuit. El este din Zătreni, județul Vâlcea.
El a vrut să urce într-un tractor aflat în mers, dar a căzut de pe scară și a murit. Din nefericire, medicii nu au mai putut face nimic pentru a-i salva viața. În cele din urmă i-a fost declarat decesul.
A vrut să urce în tractorul aflat în mers și a murit
Potrivit autorităților, totul s-ar fi întâmplat în localitatea Zătreni, pe DJ 676.
Citește și: VIDEO. Un influencer a murit după ce a băut în direct mai multe sticle de alcool
Oamenii legii au stabili că un bărbat în vârstă de 65 de ani ar fi încercat să urce din mers într-un tractor, moment în care ar fi căzut de pe scara acestuia.
Echipajul medical ajuns la fața locului a declarat decesul bărbatului.
Citeste si: Cercetătorii au descoperit „timpul negativ” într-un experiment de fizică cuantică- antena3.ro
Cadavrul a fost transportat la Serviciul de Medicină Legală, în vederea efectuării necropsiei. Polițiștii continuă cercetările pentru stabilirea împrejurărilor în care s-a produs accidentul.
Un influencer a murit după ce a băut în direct mai multe sticle de alcool
Influencerul chinez Sanqiange (sau „Brother Three Thousand – Fratele Trei Mii”) a fost găsit mort la doar câteva ore după publicarea clipului.
Citește și: VIDEO. Miracolul călugăriței intacte la 4 ani după moarte atrage mii de pelerini
Potrivit CNN, el participase la o întrecere cu un alt influencer care presupunea consumul de Baijiu, o băutură spirtoasă chinezească cu un conținut de alcool între 30% și 60%.
Unul dintre prietenii săi, Zhao, a declarat pentru presa chineză că Wang, pe numele lui adevărat, a participat la o provocare online cunoscută sub numele de „PK”.
Influencerul intrase în provocarea „PK” împotriva unui alt youtuber cunoscut.
Citește și: Accident rutier în Giurgiu. Un șofer a intrat cu TIR-ul într-un sens giratoriu
Provocările „PK” implică întreceri unu-la-unu în care influencerii concurează între ei pentru a câștiga recompense și cadouri de la telespectatori și adesea implică pedepse pentru învins – aparent în acest caz să bea Baijiu.