Astfel, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, statia a inregistrat, in luna august, 3,5% Rating si 12,0% cota de piata, la nivelul publicului comercial, cu o crestere remarcabila de 33% fata de aceeasi perioada a anului 2016. Pe All Urban, statia a inregistrat 4,7% si 13,5% cota de piata, cu o crestere de 25% a cotei de piata fata de anul precedent. In ceea ce priveste publicul national, cresterea a fost de 22%, cu 5,3% Rating si 15,3% cota de piata.
Pe intervalul 18:00 -24:00, Kanal D s-a situat, de asemenea pe locul doi, in luna august, la nivelul publicului de la orase, cu 3,6% Rating si 11,2% cota e piata, si 4,1% Rating si cota de piata de 12,9%.
Odata cu grila de toamna, Kana D continua sa ofere telespectatorilor productii de calitate, acoperind zone diverse de interes, fie ca este vorba de programe informative, emisiuni de divertisment, reportaje, reality show-uri devenite deja traditie, filme si, nu in ultimul rand, seriele turcesti.