Close sidebar
Close sidebar

Care sunt principalii indicatori financiari ai unei firme și de ce sunt aceștia atât de importanți

Vrei să pornești o afacere de succes dar nu știi care sunt indicatorii financiari ai unei firme?! Noi îți expunem care sunt, dar și ce importanță au.

Georgiana Balaban,

Care sunt indicatorii financiari ai unei firme. [Sursa foto: PixaBay]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

Indicatorii financiari sunt cei care îți spun dacă o companie are succes sau nu. Ei oferă informații valoroase despre situația companiei, cât de bine funcționează, care sunt problemele și care sunt perspectivele de viitor. Indicatorii financiari sunt în centrul atenției pentru manageri, parteneri de business, furnizori, investitori.

Importanța indicatorilor financiari ai unei firme

Indicatorii mai sunt utili pentru a evidenția un trend sau pentru o comparație cu celălalte companii din sectorul unde activează. Acești indicatori sunt de mai multe feluri: indicatori de lichiditate, indicatori de risc, indicatori de activitate (gestiune), indicatori de profitabilitate, indicatori ai politicii de divident (dacă este cazul).

Citeste si: Ce afaceri are Adina Alberts, soția lui Viorel Cataramă

Citeste si: Cod galben de PLOI torențiale, descărcări electrice și GRINDINĂ! Care sunt județele afectate?- kanald.ro

Citeste si: Un bilet scris de Robert, descoperit la scurt timp după ce el și Giuly au fost descalificați din "Casa Iubirii". Cui îi era destinat? Conținutul lui, făcut public chiar de Robi, fostul său coleg de cameră- wowbiz.ro

Citeste si: Dispariţii misterioase în Rusia. Putin îşi arestează cercetătorii care au inventat rachetele hipersonice- antena3.ro

Citeste si: Când va fi disponibil programul Prima Casă în 2021

Totul despre indicatorii financiari ai unei firme. [Sursa foto: PixaBay]

Așadar, atunci când faci analiza unei companii trebuie să analizezi mai mulți dintre acești indicatori.

Analiza pe baza unuia singur poate duce la interpretări eronate. De asemenea, pentru ca analiza să fie una pertinentă trebuie luat în calcul un punct de referință (valoare istorică a companiei, competiția etc).

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI