Autostrada Bucuresti Constanta. Primii 40 de kilometri de langa Capitala sunt gauriti pe ambele sensuri.

„Platim taxe la CNADNR si uitati care-I rezultatul. Vedeti si centura cum e. Rupem masinile in doua!”

Partea interesanta e ca aici s-au efectuat recent lucrari. Muncitorii au umplut gaurile cum au putut mai bine.

Bucatile de asfalt din gropile proaspat carpite s-au dezlipit. E dovada calitatii acestor lucrari!

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Concedieri masive în mai multe firme din țară după retragerea companiilor străine. „Plec unde manopera e mai ieftină”- wowbiz.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

Calitate? Nici vorba de asa ceva. Masinile care circula cu peste 100 de kilometri pe ora pot oricand sa fie implicate intr-un accident.

„Pai, In Romania orice e normal. Pe care reusesc, le ocolesc, pe care nu le iau in plin!”

Ne mutam pe autostrada Bucuresti Pitesti si descoperim alt prapad. Gardurile de protectie au disparut pe distante mari, astfel incat pe banda de urgenta descoperim chiar si vanzatori ambulanti.

Gunoaiele ar putea umple zeci de containere. Iar cadavrele bietelor animale ne arata ca acestea patrund des.

Asa arata o bretea de intrare pe autostrada. Drumul nu este asfaltat si niciun indicator nu ne garanteaza ca acest sector este deschis accesului autoturismelor.

Un autoturism pare  abandonat de ceva vreme pe marginea autostrazii, insa pana acum nu sunt semne ca cineva ar incerca sa-l ridice de aici.

Cei de la Compania de Autostrazi si Drumuri Nationale nu ne-au raspuns pana acum la solicitarile legate de lamurirea situatiei privind cele 2 sectoare de drum.


Abonează-te pe


Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si