Inainte de a alege firma de mutari, este necesar sa faceti o documentare temeinica despre mutari sediu firma astfel incat sa fiti siguri ca veti lua o decizie buna, iar in final veti avea rezultatele dorite. In randurile urmatoare punctam 5 aspecte care trebuie luate in calcul atunc cand alegeti firma de mutari:

Ce conditii trebuie sa indeplineasca o firma de mutari

Compania de mutari firme trebuie sa fie profesionista, cu experienta relevanta in domeniul ei de activitate si sa ofere servicii flexibile. De asemenea, se impune ca personalul sa fie responsabil, bine instruit si specializat constant. Daca la vechiul sediu aveti obiecte de valoare, care se pot deteriora usor, e necesar ca firma pe care o alegeti sa fie autorizata in transportarea obiectelor fragile.

Cat de repede se poate face mutarea

Pentru ca dezasamblarea, transportul si reasamblarea mobilei la noul sediu sa se faca in timp optim, este necesar ca firma de mutari sa aiba mai multi angajati si suficiente masini pentru transport. Astfel, timpul alocat mutarii se reduce semnificativ. Daca va doriti ca angajatii sa nu piarda prea multe zile de munca din cauza mutarii sediului, este de preferat o firma care ofera posibilitatea de a transporta mobila in weekend sau noaptea.

Ce servicii suplimentare poate oferi o firma de mutari

Inainte de a va pune aceasta intrebare, ar trebui mai intai sa va dati seama care va sunt nevoile reale si care sunt serviciile suplimentare de care aveti nevoie. Exista companii de mutari firme care ofera clientilor servicii suplimentare (pe langa cele de mutare propriu-zis), si anume: serviciii de demontare si montare mobila, reparare si reconditionare mobila sau servicii de depozitare.

Asadar, daca credeti ca aveti nevoie de ele, apelati la o firma de mutari care ofera o gama completa de servicii si astfel scapati de stresul de a contacta o alta firma pentru serviciile suplimentare.

Ce fac daca in noul sediu nu e loc pentru tot mobilierul de la vechiul sediu

Daca in noul sediu nu aveti spatiu pentru toata mobila de la vechiul sediu, puteti contacta o firma de mutari mobila care sa va asigure si servicii de depozitare. Mai intai trebuie sa va asigurati ca firma respectiva ofera conditii optime de caldura si umiditate pentru ca piesele de mobilier sa nu se deterioreze. In plus, bunurile dvs. ar trebui supravegheate non-stop prin intermediul unui sistem de securitate video. O astfel de firma ar trebui sa ofere solutii de depozitare si pentru aparatele electrice (calculatoare, televizoare si chiar electrocasnice). Pana veti lua o decizie in ceea ce le priveste (sa le vindeti sau sa va extindeti spatiul in noul sediu) mobila si electronicele pot fi depozitate in siguranta.

Cum rezolv problema arhivelor

Daca afacerea dvs. a implicat acumularea unei arhive considerabile, trebuie sa va ganditi si la acest aspect. Cel mai indicat ar fi sa cautati o firma de mutari care are cunostintele necesare, dar si capacitatea de a muta arhiva intre sediile de companie.

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

Citeste si: Ce făcuse șoferul strivit de tramvai în București chiar înainte de tragicul accident. ANIMAȚIE GRAFICĂ cu momentul impactului- wowbiz.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si