”Când am ajuns acolo am avut un șoc! Pentru că am intrat în cameră și totul era dezastru! Nu era făcută curățenie, toaletele erau mizerabile, paturi nefăcute!”, este mărturia Andreei Fried, o tânără care s-a întors recent din Bulgaria de la Sunny Beach, pentru Știrile Kanal D. 

Povestește că în loc de vacanța pentru care a plătit 700 de euro pentru 2 persoane, a avut parte de momente de groază în concediu, pentru că nimic din ce îi fusese prezentat de către agenție nu corespundea cu realitatea.

„Culmea e că am mers printr-o agenție, am găsit hotelul pe booking și când am vorbit la agenție ne-a zis că este un hotel foarte bun, vă recomandăm!”, a mai compleatat Andreea Fried. 

Citeste si: Turiștii români, polonezi și ucraineni sunt prea săraci pentru litoralul bulgăresc

Imediat a cerut explicații agenției de turism, iar răspunsul a şocat-o

”Am cerut celor de la agenție (n.r. explicații) că am dat niște bani foarte puțini și că asta merităm!”

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Dispariţii misterioase în Rusia. Putin îşi arestează cercetătorii care au inventat rachetele hipersonice- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro

Cum un necaz nu vine niciodată singur, Andreea a mai avut o problemă.
”Ne-a fost ridicată mașina din fața hotelului, acolo fiind parcare privată. La agenție ni s-a spus că parcarea este inclusă în preț, plus când ne-a fost ridicată a fost şi lovită”,  a mai povestit turista, pentru Știrile Kanal D. 

Reţelele de socializare sunt pline de reclamaţii ale turiștilor care călătoresc în Bulgaria

Cazul Andreei nu este unul izolat. Reţelele de socializare sunt pline de reclamaţii ale turiștilor care călătoresc în Bulgaria.

De la nemulțumiri referitoare la condițiile de cazare, mașini ridicate din parcare fără niciun motiv sau rezervări anulate fără motiv.

Citeste si: Ce e bine sa mancam in vacanta

De aceea, specialiștii recomandă ca înainte de a pleca în concediu să vă cumpărați 2 tipuri de asigurări.

Asigurarea storno acoperă situațiile neprevăzute de dinaintea vacanței şi permite recuperarea contravalorii sejurului, iar asigurarea de călătorie acoperă situațiile din vacanța propriu zisă, cum ar fi accidentarea, spitalizarea, îmbolnăvirea de covid sau carantinarea.

Prețul unor astfel de asigurări pornește de la 20 de lei și poate ajunge cel mult la 150 de lei pentru destinații exotice. Mai mult, consultanții din turism recomandă ca înainte de a alege o agenție de turism să fiți atenți la câteva amănunte cheie.

Citeste si: Cine poate beneficia de ajutoarele de încălzire 2024-2025. Care este termenul limită pentru depunerea cererilor de încălzire- kfetele.ro

Citeste si: Dorian Popa dă lovitura în industria alimentară! Hatz Pizza, epuizată încă de la lansare. Cât costă cel mai nou produs al artistului- radioimpuls.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Citeste si: Haos pentru turiștii români care s-au întors în țară! Zeci de oameni au așteptat ore întregi în Vama Kulata

”Într-adevăr dacă rezervi pe anumite site-uri, este un risc, pentru că nu beneficiezi ca turist de consultanță și nici de cel mai bun hotel, în schimb o agenție are interesul să îți recomande un hotel de calitate” , a spus Traian Bădulescu, consultant în turism, pentru Știrile Kanal D.  

În cazul în care veți avea parte de o experiență neplăcută în vacanță iar agenţia nu a reuşit să remedieze problemele, vă puteţi adresa Autorităţii Pentru Protecția Consumatorului.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si