Vreți să scăpați de sâcâitoarele reclame care au invadat rețelele sociale trebuie să plătiți. Pe modelul YouTube, Meta, fostul Facebook va introduce o taxă lunară pentru utilizatorii din Uniunea Europeană care nu mai doresc să primească anunțuri publicitare pe Facebook și Instagram. Însă specialiștii atrag atenția că acest lucru vine și cu consecințe pentru cei care nu vor trece la abonamentele cu plată: mai multe reclame.

Bani pentru a utiliza aplicațiile sociale fără reclame

La trei story-uri apare câte o reclamă

Așa arată în acest moment secțiunea stories de pe un profil de Instagram. În timp ce glisăm, ne lovim de tot mai multe reclame. Însă acest lucru ar putea deveni istorie pentru utilizatorii care vor avea posibilitatea să plătească un abonament premium, fără reclame. Compania Meta a anunțat că va introduce, de luna aceasta, o opțiune de abonament fără publicitate pentru persoanele care utilizează platformele de socializare în Europa.

Reclamele într-adevăr sunt deranjante, nu-mi place. Dai swipe acolo și îți apar mai multe reclame decât story-uri. Nu-i ok

Citește și: Răsturnare de situație după limitarea plăților cash. Premierul critică "lăcomia băncilor". "Este intolerabil", spune Marcel Ciolacu

Intru pe profilul cuiva și deja îmi apar reclame la un moment dat si nu e tocmai ok

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Cercetătorii au descoperit „timpul negativ” într-un experiment de fizică cuantică- antena3.ro

Citeste si: Iranul cere pacea în Orientul Mijlociu, la câteva zile după ce a atacat Israelul. Apelul lansat către Occident- wowbiz.ro

Tocmai pentru a scăpa de astfel de nemulțumiri din partea clienților, au apărut reglementari europene. Prețul serviciului va fi de 9,99 euro pentru utilizatorii rețelei de pe un calculator și de 12,99 euro pentru cei care folosesc telefoanele mobile. Iar din luna martie 2024, pentru conturile suplimentare se vor aplica și alte taxe între 6 și 8 euro.

Odată cu anunțul au apărut și doritorii acestui serviciu.

Pe insta da, clar, dar pe Facebook nu prea stau. Depinde de aplicație, cât timp petrec pe aplicația respectivă.

Anei îi surâde această idee, mai ales că petrece mult timp pe rețelele sociale, însă ține cont și de prețul serviciului.

- Contează și suma sau?

- Da, contează. Adică să nu dăm chiar așa mult pe o chestie de genul că până la urmă putem să și închidem reclamele alea dacă e. În jur de 10 euro e ok.

Este posibil să apară mult mai multe reclame după instaurarea acestui program. Asta este cumva un șablon, am observat și la YouTube că odată ce s-a introdus optiunea de YouTube premium au intrat foarte multe noi formate care îți luau si atenția, a spus Arnold Vieriu, expert social media.

Citeste si: Cine poate beneficia de ajutoarele de încălzire 2024-2025. Care este termenul limită pentru depunerea cererilor de încălzire- kfetele.ro

Citeste si: Dorian Popa dă lovitura în industria alimentară! Pizza care ii poarta numele, epuizată încă de la lansare. Cât costă cel mai nou produs al artistului- radioimpuls.ro

Citeste si: S-au trezit cu un liliac în dormitor și apoi le-a murit copilul- antena3.ro

Psihologii spun că mulți dintre cei care optează pentru abonamente fără plată o fac doar pentru că așa este la modă.

O persoană care are o preocupare spre a face totul într-un anumit fel, spre a-și lua toate abonamentele premium. Are această tendință narcisică dar are și această problemă cu stima de sine, a spus Anca Boalca, psihoterapeut

Activitatea Meta s-a axat mult timp pe oferirea de servicii gratuite pe rețelele sociale și pe vânzarea de publicitate companiilor care doresc să ajungă la acest public.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si