In articol:
Românca și partenerul său și-au planificat vacanța pe internet. Ei au vrut să se bucure de un concediu magnific pentru care au ales să plătească mai mult. Cei doi au optat pentru un hotel de patru stele din Grecia. Când au ajuns la destinație au trăit coșmarul vieții lor.
Citește si: VIDEO- Cazări în stil mediteranean, în Vama Veche. Turiștii români sunt încântați de idee
A început sezonul estival. Mulți au început deja să se bucure de un concediu mult așteptat. Pe altă parte, alte persoane trec prin cele mai urâte momente, asta fiindcă pozele de pe Internet cu cazările sunt de multe ori false.
Pățania unei românce care s-a cazat în Grecia
Femeia a plătit mii de euro pentru a se bucura de o vacanță ca în cele mai frumoase vise, mai ales că a ales ca și țară Grecia, însă a avut parte de o surpriză cu adevărat neplăcută.
Citește si: Hotel de 5 stele, la un pas de a fi închis
Totul a fost minunat până când a ajuns la hotelul unde ea și partenerul său erau cazați.
Citește si: Vara aceasta, petrece un concediu excepțional în Portugalia!
„Avem următoarea situație: suntem de două nopți în Creta, iar la hotelul de 4* pe care l-am plătit 100% încă din februarie nu mai vrem să stăm- nu ne putem odihni din cauza gălăgiei (ușa de la intrare e de formă, se aude absolut tot ce se întâmplă pe hol).
Managerul hotelului a reacționat imediat. El nu a vrut să audă de faptul că nu le plac condițiile și își vor banii înapoi, astfel că au refuzat pe moment, însă românca nu s-a lăsat așa ușor, motiv pentru care a continuat să insiste.
Citeste si: Anunț pentru pensionarele din țară. Cum arată calendarul pensiilor pentru luna decembrie- kfetele.ro
„Am comunicat managerului aceste aspecte şi ne-a spus că e fully booked şi nu ne poate schimba camera, mai vedem zilele următoare ce se întâmplă, poate nu vine cineva şi ne poate da o altă camera... Ideea e că noi vrem să ne mutăm oricum într-un alt hotel. Ştie cineva prin ce minune am putea recupera restul de 4 nopţi de cazare ce vor rămâne nefolosite? 4*120 euro....”, a mai scris femeia.
După mai multe discuții, managerul a înțeles că nu este bine ceea ce s-a întâmplat. Într-un final s-a ajuns la un consens și românca a primit banii înapoi. Ba mai mult, după această experiență neplăcută a căutat un alt hotel și și-a petrecut vacanța așa cum a visat.
„UPDATE: Am discutat cu managerul pe un ton foarte civilizat şi prietenos şi i-am expus nemulțumirile, i-am spus că am făcut o rezervare în altă parte şi vom pleca. Deşi inițial ne-a spus că un refund nu este posibil, în final ne-a chemat la recepție şi ne-a returnat suma pentru cele 4 nopţi rămase”, a revenit ea triumfătoare.