30 de fabrici au fost deschise in ultimii ani si spre deosebiri de alte segmente, micii producatori din industria berii spun ca reusesc sa isi faca loc in marile magazine.

Fabricile de bere s-au inmultit considerabil in ultimii ani si mai bine de jumatate dintre cele nou aparute sunt microberarii. Brandurile mici, dar construite pe o linie de productie bine pusa la punct, reusesc sa ii atraga pe pasionatii de bere cu retetele originale.

Leonard Mihoc e unul dintre antreprenorii care a pus pe roate o afacere la care altii inca viseaza.

Maltul e macinat la moara apoi se intoarce in fabrica pentru fierbere si plamadire. Berea artizanala pe care Leonard Mihoc o vinde marilor lanturi de magazine era gustata, in urma cu 7 ani, doar de prieteni. Cand a decis ca berea ii poate asigura viitorul, antreprenorul a investit tot ce avea in instalatii, utilaje si reabilitarea unei cladiri.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: S-au trezit cu un liliac în dormitor și apoi le-a murit copilul- antena3.ro

Citeste si: Iranul cere pacea în Orientul Mijlociu, la câteva zile după ce a atacat Israelul. Apelul lansat către Occident- wowbiz.ro

Printre gigantii de pe piata, si-a facut loc si un alt antreprenor din Iasi. Dupa o investitie de aproximativ jumatate de milion euro si o goana de mai bine de 5 luni dupa autorizatiile necesare, a reusit sa isi deschida o berarie care a devenit cunoscuta in toata Moldova.

In mica fabrica, lucreaza doar el, sotia si doi angajati. Impreuna reusesc sa produca 7 sortimente de bere.

Ingredientele pe care le folosesc sunt toate aduse din import.

Berea ii aduce ieseanului un profit de aproximativ 15 000 de euro pe luna. Consumatorii berii artizanale sunt in mare parte tineri de peste 30 de ani, cu studii superioare.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si