Daca la prima vedere totul pare o gluma, notificarea este reala, iar pentru Cornelia Grozavu a insemnat multa tevatura, telefoane, mailuri si chiar un drum la banca. Totul pentru plata unui ban.
“Eu fac plati electronice, iar programul celor de la E-On nu-mi permite plati mai mici de 0,5 lei si nici modificarea sumei de pe factura, adica sa platesc mai mult. Asa ca atunci cand am primit factura de 0,01 leu am gandit ca o sa achit totul la urmatoarea factura.
Citeste si: Cercetătorii au descoperit „timpul negativ” într-un experiment de fizică cuantică- antena3.ro
“Nu mi-a venit sa cred! Eu sunt un bun platnic. Va dati seama ca acum, daca nu vedeam notificarea eram debransati si aveam de alergat si de platit mult mai mult. Oricum, toata situatia mi-a creat un disconfort si am pierdut mult timp. M-am conversat pe chat cu o angajata a companiei care mi-a indicat ca solutie plata prin banca, drept pentru care a trebuit sa ma deplasez la banca sa platesc incredibila suma de 0.01leu
Intr-un final, E-On a trimis un mail in care isi cere scuze si in care precizeaza ca daca, consumatorul isi doreste diferenta platita in plus prin banca, sa indice un cont bancar. Este vorba despre cei 0,9 lei platiti in plus la banca.
Din actul transmis de E-On si pe care bacauanul l-a pus la dispozitia noastra este clar ca e vorba despre o notificare care se emite automat, pentru ca altfel nu ar fi aparut la finalul scrisorii si specificatia ca “Suma de 0,01 lei poate fi achitata in doua transe”, dar problema ar fi putut fi preintampinata.
“Modificarea softului sta in putinta E-On, de a nu mai ajunge sa trimita astfel de notificari penibile.