In articol:
De-a lungul timpului, Kim Kardashian și-a format o imagine bine pusă la punct și a reușit să se pună în valoare. După ce a mizat pe cosmetice, Kim a ales să investească și într-un brand de lenjerie intimă. Recent, a lansat o nouă colecție care s-a vândut în timp record.
În ianuarie 2022, marca de lenjerie intimă a lui Kim Kardashian, SKIMS, era evaluată la 3,2 miliarde de dolari. De la debutul său în 2019, brandul și-a extins oferta inițială.
Citeste si: Plaje exotice...în România
Deși inițial vedeta vindea doar body-uri și pantaloni scurți, pijamale și pantaloni de trening, acum are o gamă largă de articole de bază, care include pulovere și halate de dormit.
Citeste si: S-au trezit cu un liliac în dormitor și apoi le-a murit copilul- antena3.ro
Recent, ea a lansat un produs care a stârnit diferite reacții pe rețelele sociale: pijamale formate din pantaloni foarte scurți și un top care abia acoperă bustul. Cât valorează acestea?
Cât costă ultimul model de pijamale lansat de Kim Kardashian
Kim Kardashian a lansat o nouă colecție de lenjerie intimă. Produsele au prețuri cuprinse între 42 și 88 dolari.
Pantaloni din jerseu, care seamănă izbitor cu o pereche de lenjerie intimă costă 250 de lei.
La scurt timp după ce a lansat noua colecție, produsele sunt sub stoc epuizat, semn că fanii au fost impresionați.