- Cum este traficul pe DN1?

-  Infernal! Foarte aglomerat!

Zeci de minute pierdute in trafic, in fiecare dimineata, la principala intrare in capitala, pe drumul national 1. Cozile interminabile se intind pe cativa kilometri, dintr-un judet in altul. Milioane de oameni folosesc aceasta intrare in capitala. Daca nu sa mearga la serviciu sau in tranzit, macar pentru accesul catre aeroport.

- De unde veniti?
- De la centura, de la Baneasa.
- Si cat ati facut pana aici?
- 25 de minute

In fiecare zi ne chinuim sa plecam la livrari.06.45+ 06.56 De dimineata, cand plecam e jale! Se face o ora si ceva. 06.59+ 07.03 Vedeti vreo solutie? Nu! Sincer, nu. 

Citeste si: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul- catena.ro

Citeste si: Antonia s-a trezit cu un mesaj de la fiul lui Ștefan Bănică Jr. după ce a publicat o fotografie provocatoare pe internet. Ce replică i-a dat lui Radu Bănică când a văzut reacția pe care a avut-o?- wowbiz.ro

In acea zona stim ca sunt 3 benzi pe sens, care la intrarea in Bucuresti se sugruma pe 2 benzi, pe sens. Surplusul unei din benzi sporeste aglomeratia si se creaza un fel de palnie la intrarea in Bucuresti.

Solutii au fost, s-au si aplicat cateva dintre ele. Singurul lucru care a ramas la fel e aglomeratia.

In zona Baneasa, unde intra DN 1, noi putem sa largim acolo, sa facem si 5 benzi pe sens.

Avem unde sa construim. Ce se intampla in schimb, in oras, in Bucuresti? Ca trebuie sa demolezi.

Fluxul de masini pare insa sa depaseasce orice proiect al autoritatilor.

S-a ajuns aici si pemtru ca zonele limitrofe Bucurestiului s-au dezvoltat fulgerator in ultmii ani. In Corbeanca traiesc in prezent peste opt mii locuitori, fata de trei mii cat erau in urma cu 10 ani iar fiecare familie are  cel putin o masina, pe care o regasim in traficul sufocant de pe DN1. 

Media zilnica anuala, la recensamantul din 2015 pentru DN1A intre Bucuresti si Otopeni este undeva la 30 de mii de masini, pe zi.

In timp ce numarul autoturismelor creste de la o zi la alta, autoritatile nu par sa aiba o solutie rapida. Cativa ani mai avem sigur de asteptat...

O solutie de eliminare definitiva a  acestor probleme de trafic va fi construirea ringului.

Adica a doua centura a capitalei. O artera care este in acest moment abia in procedura de evaluare a ofertelor.

Va crea legatura intre A3 si A2 si care va permite pe coridorul 4 plan european, preluarea traficului greu si de tranzit pe ralatia Constanta- Nadlac. 

Nu ne mai raman asadar prea multe variante. Una ar fi ca soferii sa apeleze la mijloacele de transport in comun, daca primaria capitalei va construi parcari la intrarile in capitala, asa cum a promis.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si